RallyMartin skrev:Frizzox skrev:RallyMartin skrev:Hur har du fixat såna bilder med mätarna?om du menar själva mätarna så skickade en här på garaget de till mig ok
Frizzox skrev:RallyMartin skrev:Hur har du fixat såna bilder med mätarna?om du menar själva mätarna så skickade en här på garaget de till mig
RallyMartin skrev:Hur har du fixat såna bilder med mätarna?
Frizzox skrev:RallyMartin skrev:Frizzox skrev:om du menar själva mätarna så skickade en här på garaget de till mig okkan skicka om du vill men de är vita
RallyMartin skrev:Frizzox skrev:om du menar själva mätarna så skickade en här på garaget de till mig ok
Frizzox skrev:om du menar själva mätarna så skickade en här på garaget de till mig
RallyMartin skrev:Frizzox skrev:RallyMartin skrev:okkan skicka om du vill men de är vita Är det bara själva mätarna du har och sen lägger du till en bakgrund bara eller?
Frizzox skrev:RallyMartin skrev:okkan skicka om du vill men de är vita
RallyMartin skrev:ok
Frizzox skrev:RallyMartin skrev:Frizzox skrev:kan skicka om du vill men de är vita Är det bara själva mätarna du har och sen lägger du till en bakgrund bara eller?ja precis
RallyMartin skrev:Frizzox skrev:kan skicka om du vill men de är vita Är det bara själva mätarna du har och sen lägger du till en bakgrund bara eller?
Frizzox skrev:kan skicka om du vill men de är vita
RallyMartin skrev:Frizzox skrev:RallyMartin skrev:Är det bara själva mätarna du har och sen lägger du till en bakgrund bara eller?ja precis ok, nee du behöver inte skicka men jag kan höra av mig om jag blir sugen på att göra såna
Frizzox skrev:RallyMartin skrev:Är det bara själva mätarna du har och sen lägger du till en bakgrund bara eller?ja precis
RallyMartin skrev:Är det bara själva mätarna du har och sen lägger du till en bakgrund bara eller?
Pavva skrev:Okey använd fotopapper så skrynklar de inte till sig när du limmar fast de eller behöver man limma på volvo?
Frizzox skrev:va ska man ha för lampor till instrument belysningen?? e de vanliga dioder? och vrf e de så populärt att ta bort reservhjulsbaljan?
strandberg31 skrev:Frizzox skrev:va ska man ha för lampor till instrument belysningen?? e de vanliga dioder? och vrf e de så populärt att ta bort reservhjulsbaljan? kollar redan din bil serru dioder med wedge sockel måste du ha! http://www.stylingwebben.se/products/vi … platt-lins typ dessa tror jag!Baljan är vell mer på racing bilar! så du kan få plats med en fuelcell där!
Pavva skrev:klart den släpper, du har ju 150 kus under huven
jonnielahti skrev:Frizzox skrev:Pavva skrev:klart den släpper, du har ju 150 kus under huven mjo men han känns ju lite slö kan vara för att min förra bil var en 9000 med 230 häst men iaf men din förra 9000 hade ju turbo denna maskin ligger i samma kraftmängd som saabs 2,3 sugmaskin dock har jag för mig att denna har 159 hästar trevligt projekt f.ö.
Frizzox skrev:Pavva skrev:klart den släpper, du har ju 150 kus under huven mjo men han känns ju lite slö kan vara för att min förra bil var en 9000 med 230 häst men iaf
Pavva skrev:hehe 159 original, ja men hur många e de kvar?
mk2_power skrev:16v är nice
Frizzox skrev:Pavva skrev:hehe 159 original, ja men hur många e de kvar? jag hoppas på de flesta om inte annat ska de tillbaks
Pavva skrev:Frizzox skrev:Pavva skrev:hehe 159 original, ja men hur många e de kvar? jag hoppas på de flesta om inte annat ska de tillbaks hehe bra dä! hur ska du bära dig åt isf?