Hade det sjukt trevligt trots en bil som inte alls gillar långsam körning vilket resulterade i liiite för varm motor flera gånger om, och sedan då jag satt mekandes uppe på motorn på el caminon. Togs många bilder på det + filmer kan jag säga haha.
Tycker som ovan att det var rätt lite bilar iår?
Hej...
Ett tips för att förhindra att motorn går varm är en extra elfläkt med tempgivare, plus en liten dosa där du kan ställa gradantalet... Det funkar perfekt på min bil, har en Pontiac Firebird Trans am 455:a i den.
Hade det sjukt trevligt trots en bil som inte alls gillar långsam körning vilket resulterade i liiite för varm motor flera gånger om, och sedan då jag satt mekandes uppe på motorn på el caminon. Togs många bilder på det + filmer kan jag säga haha.
Sista gången jag åker dit. Blev nekad att köra in på cruisingen. Jag saknar alla balla pickuper som gjorde det skoj att åka dit.
VAH!? Blev du nekad med din C-10? Vilka idioter ....
Endast finbilar på delar av crusingen! Bra regel tycker jag.
Kass regel enligt mig, säga vad man vill men enligt mitt tycke så är det bra mycket bättre stämning i pilsnerbilarna och pickisarna. De åker runt,dricker bira och har kul medans finbilarna bara puttrar fram och oroar sig över att få ölstänk på bilen.
Sista gången jag åker dit. Blev nekad att köra in på cruisingen. Jag saknar alla balla pickuper som gjorde det skoj att åka dit.
Kan ju vara så att presis då körde dom finbils crusingen då e ju bara dom som har fått ett nr får delta där .....
där efter så va det mer eller mindre öppen crusing med tanke vad som gled ner längs hmngatan där samt så var det ganska proppat där ett tag under Fredags efter middangen.
Power Meet kan bryta upp i många bestånds delar det e mycket för och en del mot grjer.
Träffen på Fältet; Ett tillfälle för närmare beskådning av bilar från skrot till finbilar pluss gå gatan med alla försäljar nasare samt träffens domar dömning samt träffa på liksinnade mäniskor som en själv.
Raggen runt ringen i Västerås; Ett tillfälle att se andra bilar som ej behagar åka in på träffen som parkerar runt om i stan där man kan beskåda bilar å träffa likvärdigt folk sen e det ju den klicken som bara kommer dit för att svina runt som ej har något med bil hobbyn att göra som bara annamat sitvationen.
Hälla Köpcenter; Det är som en träff utanför träffen samt att på senkvällen är som ett omr där många sammlas upp för att få sig en svalkande stund för bilen efter crusing vändorna samt en del mat intag från Donken eller Max pluss en hel del hetts till däck rökare .......
Speekern sade på Fredan att det varit in å ut fart på Ca;3000bilar ..... va ej där på lördag men kan nog uppskatta att det var lika mycket om ej mer ........ men vist så tycker man att gemene man som tagit med sig ett visst lass skräp skall ju kunna ta med sig sitt avfall hem med för sortering eller åtminstånde kunna kasta det på angiven plats.
Kan ju vara så att presis då körde dom finbils crusingen då e ju bara dom som har fått ett nr får delta där .....
där efter så va det mer eller mindre öppen crusing med tanke vad som gled ner längs hmngatan där samt så var det ganska proppat där ett tag under Fredags efter middangen.
//W
Jag var där vid elvatiden på lördagkvällen. Det var tydligen okej att åka in med en Caprice-kombi från 80-talet.