Hihi tack
Ja det finns en hel del planer för bilen, men försöker med all vilja att tygla mig tills jag har en perfekt grund att jobbar från, de små rostfläckarn ska bort, kamrem konrolleras och vätskor ska bytas m.m så jag vet att allt är som det ska.
Idag blev en långsam start men jag tog mig till sist till mor som är en sån ängel och låter mig använda hennes garage (som har smörjgrop
) och satt i gång att pyssla, först blev det ett motoroljebyte+nytt filter på Sister_in_Blacks Civic, sen motortvättade jag Caramel och bytte efter det motorolja och filter på henne med.
Sen tog jag itu med något jag har våndats lite för, den enda anmärkningen bilen fick på besikningen: Bra att veta,damsk styrled höger skadad. Har aldrig bytt en styrledsdamask förut men började med att lokalisera den och konstatera att den inte bara var sadad utan nästan helt av, lyckades efter mycket klurande få lös den och till min stora glödje såg det inte ut att ha kommit in något damm eller grus
Efter det var detinte så svårt att få ihop allting igen som tur var.
Har inte tillgång till något fotoredigeringsprogram här hos mor men lägger upp bilder på arbetet i övermorgon när jag kommer hem igen.