Hej! ??? Varför göra på detta viset?? Ser ju bara töntigt ut!
Äntligen någon som vågar säga som det är. Dock tycker jag nog att det snarare är mer töntigt än vad det ser ut.
Jag menar, en sänkt bil kan ju se skitfrän ut och en förutsättning för att inte däcket ska ta i insidan av skämkanten när den är så sänkt är nog att stretcha däcken.
Däremot är det ganska opraktisk eftersom att det är ju mindre gummi som har kontakt med backen och för mig går väghållning före utseende.
Hej! ??? Varför göra på detta viset?? Ser ju bara töntigt ut!
Äntligen någon som vågar säga som det är. Dock tycker jag nog att det snarare är mer töntigt än vad det ser ut.
Jag menar, en sänkt bil kan ju se skitfrän ut och en förutsättning för att inte däcket ska ta i insidan av skämkanten när den är så sänkt är nog att stretcha däcken.
Däremot är det ganska opraktisk eftersom att det är ju mindre gummi som har kontakt med backen och för mig går väghållning före utseende.
Någon som vågar säga som det är? Det är ju precis det som är felet! På internet vågar alla säga som det är, och känner ett måste att göra så, även om tråden skriven för de som gillar stretch.
Skriver på mobil, därför det blir så mycket stavfel och skit. Dyselexin hjälper inte särskilt mycket heller. //Fabian