3428
Sök

Efterstack: Syd sveriges störta bilträff 2010!!

5 Inlägg
1 augusti 2010
Jag tycker det var jättetrevligt och det fanns många fina bilar att vila ögonen på. Det enda som i min mening möjligen fattades var en korvgubbe smile men det kan knappast lastas initiativtagaren till detta fina arrangemang.

Mvh: Fredrik

148 Inlägg
1 augusti 2010
Bilder ???smile

quattro crew come to rape you
Smärta är feghet som lämnar kroppen

Exporterad Colombian
812 Inlägg
1 augusti 2010
Jag skulle vilja lägga upp ett evenemang-album, men vet inte hur man gör...
Sen e mina 200 bilder tagna me pocket-kamera på 7mpix tongue
Ni får nog vänta tills Kalaspinglan vaknar...

251 Inlägg
1 augusti 2010
AnesN skrev:
Vädret var bra, trodde dock det skulle vara mer folk. var dock knappast 400 bilar som hade med träffen att göra. Det var varken prisutdelning / röstning eller några aktiviteter överhuvudtaget läste om att det skulle var någon uppvisning också och hörde något om det, såg inget sånt. Efterfest...?

slutresultat = inte värt att åka från Malmö

håller med... vi gick nog 7 varv o kolla alla bilar.. o inget hände vi stack vid 8 o ingen förändring hadde hänt sen kl halv 6..

bappelsin
390 Inlägg
482 Inlägg
1 augusti 2010
Tackar för en mycket trevlig och bra träff Blomman.

MVH
Thimmy Modee
Senast redigerat av T_modee (1 augusti 2010)

331 Inlägg
1 augusti 2010
Syftet med en bilträff är ju att man ska träffa annat folk med samma intresse. Det behöver inte vara som på ett dagis där det ska hända saker hela tiden. Bra initiativ Blomman och tack för en trevlig kväll!

294 Inlägg
1 augusti 2010
Helt okej träff.

"För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen"

54 Inlägg
1 augusti 2010
Magda skrev:
Syftet med en bilträff är ju att man ska träffa annat folk med samma intresse. Det behöver inte vara som på ett dagis där det ska hända saker hela tiden. Bra initiativ Blomman och tack för en trevlig kväll!

Så rätt smile

159 Inlägg
1 augusti 2010
Helt ok. Mycket bilar och folk. Lite mindre som va sugna på att köra sen, tycker ändå det va helt ok iom. att ingen hade planerat racet utan jag och en polare till gick runt och sa 21 i hamnen för att de skulle bli något.  Mustasch inne i stan va grymt bra för dem som missade det.

737 Inlägg
1 augusti 2010
Magda skrev:

Helt rätt.. en social träff.. inga pokaler, inget tävlande eller körande.. ingen som står o putsar bilen i två timmar.. osv osv.. en helt vanlig Social träff, Vi skåningar är lite bortskämda eftersom vi har sånt här ofta, men kul att kunna visa Halmstad lite Japsebilar smile

739 Inlägg
1 augusti 2010
CTK skrev:
Var det verkligen så mkt bilar. Såg att vid ngt tillfälle så var det nästintill fullt iofs.

Jag saknade dock lite tyska bilar.

Gillar man volvo, japan & plast så var träffen klockren.

ja de va inte många tyskabilar tänkte ställa min golf 3a brevid din men gjorde det inte sad

1 174 Inlägg
1 augusti 2010
Trådstartare
danne_83 skrev:
Några 400 bilar va det ju inte kan jag ju säga... 200 kanske som Max

Parkeringen rymmer ca 450bilar om man räknar med precis ALLA platser, dvs tom. dom som är bakom rusta.. Och ett tag va det i stort sätt fullt ända ut dit.. 2008 va det någon som räknade alla bilar och dom slutade räkna vid 250st och då va det mååånga bilar kvar.. Och det va som sagt fler bilar igår än det va 2008..

AnesN skrev:
Vädret var bra, trodde dock det skulle vara mer folk. var dock knappast 400 bilar som hade med träffen att göra. Det var varken prisutdelning / röstning eller några aktiviteter överhuvudtaget läste om att det skulle var någon uppvisning också och hörde något om det, såg inget sånt. Efterfest...?

slutresultat = inte värt att åka från Malmö

Det har inte skrivits någonstans att det skulle vara någon prisutdelning / röstning eller liknande så jag förstår tyvärr inte varför du tog det förgivet?? Träffen va till för att lära känna nytt folk, få inspiration från andra bilar, gå och snacka skit osv.. Och ang RC-showen så hade RCn gått sönder så det va därför det inte blev något.. Det skrev han även i förra tråden, men det missade du nog.. wink

"If you're in control, you're not going fast enough"

dARKiE
5 031 Inlägg
1 augusti 2010
Kunde tyvärr inte komma då det blev hbg festival för min del istället då vännerna tjatade.

Men om man tittar på bilderna så verkar det varit jävligt trevligt, ångrar nästan sitt val.. big_smile

Fler såna träffar, så kommer jag definitivt smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

738 Inlägg
1 augusti 2010
Jag tyckte de var lyckat iallafall! Absolut trevligast var de i hamnen! smile

Hamster
817 Inlägg
1 augusti 2010
Tyckte det var trevligt smile Ser på bilderna som redan är uppladdade att jag missade några på vår runda. Trots att vi gick några varv.
Mina kommer nog upp i veckan. Ska bara redigera bort lite regnummer.
Vi orkade inte stanna för race, eller marinfestivalen

824 Inlägg
1 augusti 2010
Riktigt bra träff tycker jag, många fina bilar.
Håller på att redigera lite bilder, laddar upp dom här sen smile

158 Inlägg
1 augusti 2010
fina bilder, ok om man tar den du har tagit på min?

Sök