har aldrig varit på den träffen så undrar bara omde t finns plats till så många bilar vafan:åp heheh
Som sagt det är antalet personer inte alltid bilar jag skrivit ovan, men där finns massor av plats till flera hundra bilar på träffen oavsett
jo ja vet att det e inte lika mtk bilar som personer me endå tror ja det kmmer vara där mellan 300-400bilar om de 400kommer oach några till från den delen KANSKE kommmer då lär det bli en hel del hoppas bara på fint väder:D men så länge det inte regnar så kommer jag
ja men man ska ju inte låta sig luras av vädret, sist ös regnade det i lödde å vägen till malmö,men väl i ystad var det inget regn.. så kom igen nu.
a du har rätt linda man vet fan aldrig med vädret ientigen sist jag var i malmö så regnar det som sattan sen på vägen till helsingborg där vi landskrona så var det fint väder igen så det är lite konstig Snackade med en kompis nu han bor i trelleborg han så det regnar rätt mkt där nu vi få vänta där till kl 4-5 och se hur det är
Japp finns inget att tveka på... tänk på att träffarna inte kommer igång på jätte-länge sen (våren 2011) och det är evigheter tills dess så ni lär bara ångra er om ni inte kommer ikväll oavsett väder.