Jag hänger på om bilen blir klar på Lördag men Söndagen är helgad åt Kungälvsträffen som fyller 1 år!
Vilket steg blir det då?
Vet inte vad man kan kalla det! Lite mer soppa på toppen och kallare luft och lite nya ettor och nollor i styrboxen men det blir la något steg åt rätt riktning!
Nu har jag ifs inte läst hela tråden (sorry) men har ni kommit fram till någon mötesplats eller man kan joina er ut efter vägen? Antar att ni tar E6an neråt? Lördagskväll is the shiet! <3 Och i all ÄRLIGHETSNAMN! ....Kan jag med att ställa ut skodan? =S Ställde ut min helt original Probe för ca 4år sen men det var fan ingen hit. Tack för svar och tankar //Cizla
Om det är karavan till Helsingborg på Lördagen, skapa en ny tråd om det isåfall för denna har för mycket annat snack:p. Fattar själv noll vart vi ska träffas och när, lär ju inte komma så seriöst heller med denna tråden.
Om det är karavan till Helsingborg på Lördagen, skapa en ny tråd om det isåfall för denna har för mycket annat snack:p. Fattar själv noll vart vi ska träffas och när, lär ju inte komma så seriöst heller med denna tråden.
MVH
Ne det är väldigt svårt att läsa tidigare i tråden att det är samlig 15.30 på IKEA Kållered...
MVH
Ne det är väldigt svårt att läsa tidigare i tråden att det är samlig 15.30 på IKEA Kållered...
Jodå, de har jag sätt men tror inte så många kommer på sånt som är skrivet i inlägg, bättre med ny tråd och där skriver man direkt istället vad som kommer hända!. tex jag, kommer INTE åka en karavan på ikea i kållered:p tror knappast det kommer folk . Yeye! Ses nere alla!
MVH
Jodå, de har jag sätt men tror inte så många kommer på sånt som är skrivet i inlägg, bättre med ny tråd och där skriver man direkt istället vad som kommer hända!. tex jag, kommer INTE åka en karavan på ikea i kållered:p tror knappast det kommer folk . Yeye! Ses nere alla!
MVH
Okay....jag e rätt säker på att det kommer folk Om nu folk bara skriver att dom kommer och sen inte gör det så kommer det väl bli same shit i den nya tråden ?