jag kör med biltemas packning med planad topp på 3mm och det funkar hur bra som helst så ? men håller med dej att mekos när bättre! men om du ska ha ännu bättre så säger jag Sten parner!
Ojsan, (där med packningen) hur hände det kan man ju undra?? :S Blev lite osäker nu för har en likadan biltema packningssats hemma vågar man använda den eller inte ??
Aja lycka till med besiktningen nu snart Getis MVH VAnd3rsson
Du, googla lite om biltemas packningar så kommer du snart ångra att du köpte dom Jag fick byta packboxen på kamaxeln som inte höll tätt... Ventiltätningarna passade inte och jag sköt toppackning... DE ÄR SKRÄP Elda upp de och åk på Mekonomen och köp riktiga grejer, du kommer inte ångra att du lägger ut det dubbla, du tjänar snarare på det
Om du kollar på bilden med Elring vs Feltema så ser du hur mycket kraftigare den andra är..
Inget fel på biltemas packningar, du som monterat fel eller något fel på bilen tror jag mer på. Kompisen ladda uppåt 1.6bar i sin gamla 740 turbo och jag ladda 0.8 i min annars standard motor i isbilen.
håller med. har biltema packningar och det håller bra. har viserligen inte turbo men jag eldar på ganska bra endå.