Blir nog att titta ut en sväng....dock så får jag nog lämna bilen hemma då den mår "sådär" för tillfället.... Någon som vet ungefär hur mycke intresse det visats för dagen? Kul om det kunde bli flera....
Ska se om jag kan få till en ny packning på utgående olja på lagerhuset... Men det vore ju kul att kanske ge sig ut på iaf en repa bara för att....rasar det så rasar det men då rasade det iaf när man hade kul och använde grejerna...så resonerar iaf jag...
Gurralitto skrev:
kan va kul att pröva lite iaf klart touringen ska med ut !
joacim77 skrev:
Gurralitto skrev:
Ja kommer med bmw`n blir en liten test dag och se så allt lirar
Trevligt och kul att höra Gurra..... Kanske skulle ta med kombin och så hur länge det håller....
Ska se om jag kan få till en ny packning på utgående olja på lagerhuset... Men det vore ju kul att kanske ge sig ut på iaf en repa bara för att....rasar det så rasar det men då rasade det iaf när man hade kul och använde grejerna...så resonerar iaf jag...
Gurralitto skrev:
kan va kul att pröva lite iaf klart touringen ska med ut !
joacim77 skrev:
Trevligt och kul att höra Gurra..... Kanske skulle ta med kombin och så hur länge det håller....