5 augusti 2010
Trådstartare
Mannen i norrköping har inte gått att nå och jag tvivlar på att det hade gjort någon nytta om man fick tag på honom då davels slutsats troligen stämmer rätt bra.
I Opeln färdades 2 män, båda tunnhåriga, dåliga tänder och härjat utseende. Schletna helt enkelt. Min mor stövlade ur bilen, chockad och förbannad, och konfronterade männen. Passageraren i Opeln hoppade ganska omedelbart ur bilen och ställde sig en bit bort från bilen med ett krampaktigt tag runt som fullknökade systemkasse.
Hursom helst så kom de överens om att de skulle göra upp utanför tunneln och alla gick in och satte sig i respektive bil och åkte iväg. Utanför tunneln stannar min mor på första lämpliga plats och alkisarna (kanske förutfattade meningar men jag tror det är en rätt kvalificerad gissning att de var alkisar/pundare) försöker smita.
Det hela slutar i en biljakt med två halv demolerade bilar och morsan ger upp när de i högfart försvinner in mot ett industriområde.
Tyvärr lär man nog inte få fast de här idioterna, men ni som ändå rör er runt i Göteborg kan ju hålla ögonen öppna. Om det rör sig om alkisar så kör de garanterat fulla både en, två och tio gånger i veckan och vad jag förstod på min mor så läckte inte deras bil något vatten så de lär nog inte sluta med sina idiotkröningar i denna bil. Undra hur många betydligt allvarligare olyckor sådana här idioter ligger bakom?