Tänkte på dina usa blinkers, du har väl skaffat en sån där usa lamphållare också va? Är det plug & play då bara ?
Det är andra lamphållare med. Ska försöka koppla om mina så jag har gul blinkers nu är det vitt när jag blinkar. Polisen blir inte så glada ifall det skulle vara gult hela tiden
så underbart snyggt det blev, det är många som kommer härma dig nu tror jag.
såg att dom inte kosta mer än 1500 kr styck i 19 tum bult on på 850 så det lär bli poppis istället för R fälgarna.
Längtar och se hur det blir med grillen, Det är synd den inte går köpa färdig, men bra för din del då blir din unik Helt klart snyggaste grillen så kör hårt=) , bort med torkarna, sen är ju bilen realy nice
så underbart snyggt det blev, det är många som kommer härma dig nu tror jag.
såg att dom inte kosta mer än 1500 kr styck i 19 tum bult on på 850 så det lär bli poppis istället för R fälgarna.
Längtar och se hur det blir med grillen, Det är synd den inte går köpa färdig, men bra för din del då blir din unik Helt klart snyggaste grillen så kör hårt=) , bort med torkarna, sen är ju bilen realy nice
Hahaha om man ska va sån så härmade han mig köpte mina i sommras men vi har ju tyvärr inte ensamrätt på dom