3864
Sök

Verkstadskille körde sönder min bil, vad gäller?

En gång till nu
760 Inlägg
12 augusti 2010
Fast man kan inte låta bli att va skeptiskt mot verkstäder när man hört så många historier, och detta gäller i synnerhet bilar me lite roligt pulver givetvis.

inte för att ja lämnar in bilen min på verkstad men skulle det behövas så får man ta lite åtgärder för att försäkra sig mot buskörning.

hoppas detta löser sig för dig, tråkigt att de blir såhär.
//Alexxe

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

526 Inlägg
12 augusti 2010
Är bilen "Trimmad" på en autoriserad trimm verkstad så skall det inte göra någån skillnad alls!! Verkstaden har försäkringar som ska täcka sådanna händelser!! så STÅ PÅ DIG!!!!! Verkstaden skall laga bilen åt dig!!

7 100 Inlägg
12 augusti 2010
sen behöver de inte vara hans fel heller,de kan lika gärna hänt när du kört den ochså.

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

BMW ///M3
404 Inlägg
12 augusti 2010
om dom inte hjälper till att fixa ny motor så hota med att gå ut i tidningar och sprida väldigt dåligt ryckte om dom det är de sista dom vill smile hoppas de ordnar sig

772 Inlägg
12 augusti 2010
Beror på många omständigheter tycker jag vad verkstaden ska göra.
Som någon skrev innan, är det en liten privat firma, eller en auktoriserad firma?
Och körde du bilen dit, eller bärgade du den och dom puttade in bilen, i såna fall
vad har verkstad för garanti att du inte "avsiktligt" tog sönder bensinpumpen för du
visste att motorn nästan gett sig och lämnade in bilen, för att sen när dom starta och
kör lite så rasar motorn.

Är den en auktoriserad firma så kommer dom nog fixa bilen, men kanske endast
med en begagnad orginal motor. Är det en mindre firma så kan dom börja försöka
slingra sig ur, och då kan det bli jobbigt.

Sök