2558
Sök

Monster på Nynäsvägen?

271 Inlägg
14 augusti 2010
Trådstartare
För ca 15 minuter sedan så hörde jag det igen, låter som en dragster/monstertruck som startar upp på Nynäsvägen och sedan drar iväg! Skulle tippa på att den står ungefär jämns med Macdonalds. Tror det här är 4e gången jag hör den nattetid iår.

Vore kul att veta vad det är för något som låter så ända in i helvete! Någon som har sett eller hört samma sak? smile

7 394 Inlägg
14 augusti 2010
Keps_nille skrev:
För ca 15 minuter sedan så hörde jag det igen, låter som en dragster/monstertruck som startar upp på Nynäsvägen och sedan drar iväg! Skulle tippa på att den står ungefär jämns med Macdonalds. Tror det här är 4e gången jag hör den nattetid iår.

Vore kul att veta vad det är för något som låter så ända in i helvete! Någon som har sett eller hört samma sak? smile

om du menar 73an, så finns det fler macedonke wink du bör nog precisera dig mera

Hobby Fotograf
650 Inlägg
14 augusti 2010
Jag skulle gissa på att det du hörde var birka racet som va igår.. wink

Saabifierad
2 031 Inlägg
14 augusti 2010

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Stockholm
383 Inlägg
15 augusti 2010
Hehe, det är i haninge/jordbro det händer!  big_smile

Projekt:
Volvo V70 RWD Corvette Projekt
Sponsorer:
| KLracing | AutoStripe | XmXbygg | Esson Tuning | Raidopower | Mr Tuning |

Rumpmas
3 860 Inlägg
15 augusti 2010
- Det är faktiskt inte så lätt att få stopp på det där. Vi måste beakta flera olika säkerhetsaspekter. Vi var där i natt och delade ut p-böter så gott vi kunde, säger en polis till Sveriges Nyheter.

smile

Så, det mest effektiva polisen kan göra för att stoppa ett dötsrace är att ge publiken P-böter?

Forummoderator
10 576 Inlägg
15 augusti 2010
granadadr skrev:
Keps_nille skrev:

om du menar 73an, så finns det fler macedonke wink du bör nog precisera dig mera

Undermålig rubrik och en väldigt luddig fråga ger en låst tråd.

försök igen med bättre rubrik + mer precis fråga om du inte fått svar nog

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök