Turbon som inhandlades till "pärlan"
Börjat byta lampor till sid:en till grön belysning.
Såhär ser det ut original:
Och såhär med gröna dioder:
Alla lampor är givetvis utbytta nu, gjorde bara såhär för att visa skillnad
Jag har också börjat fundera på hur jag ska koppla in tryckmätaren för att få bästa värden.
Förslag som jag har fått är att koppla in mätarn här vid vacuumslangen som går till avlastningsventilen efter spjälhuset (den gula)
Eller någon av dessa tre slangarna?
Hittade ett fint hål genom mellanväggen in i bilen där jag drog slangen, fick lyfta bort säkringshållaren.
Va ett jäklans pill med detta vill jag lova!
Kopplade till vacuumslangen i första alternativet då jag såg detta som enklast med kanske mest felande? Istället för att dra slangen genom hela motorutrymmet..
Strömen till mätarn blev också ikopplad, jordade och drog ström från säkringarna vid passagerardörren (stereons säkring) så att mätarn slås på då tändningen är på.
Bilen laddade ca 0.8
OBS! Tejpade mätarna provisoriskt så länge tills mätarhuset kommer (A), vet att det ser ut som F*N!