Om det nu gick söderut finns det då en möjlighet att joina senare? PMa gärna svar
Klart du ska med Elias!
När kommer din bil vara i körbart skick nästa gång ett sånt här event går av stapeln!
Mvh Fidde
Hehe ja det vet man inte.. Nästa år antar jag? Behåller jag bilen har jag kanske ny bättre låda då också
Fidde_A4 skrev:
Tror Clintan syftade på att joina dom från Landskrona på vägen upp till starten!
Mvh Fidde
Jo jag vet.. Det gjorde jag också Kan jag joina er längre ner så slipper jag först köra till laholm
Att "mötas upp" längs vägen kan bli lite knepigt. Ska undersöka de lite närmare när de ska rekas vägar en gång till! Ber att få återkomma men de hade vart kul om du hängde på hela sträckan!
Mvh Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Att "mötas upp" längs vägen kan bli lite knepigt. Ska undersöka de lite närmare när de ska rekas vägar en gång till! Ber att få återkomma men de hade vart kul om du hängde på hela sträckan!
Mvh Fidde
Jo det hade absolut varit skit kul men Laholm är liksom typ långt upp i Norrland
Mvh Fidde
Jo det hade absolut varit skit kul men Laholm är liksom typ långt upp i Norrland
De e mycket gnäll på dej åxå!
Mvh Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB