Jag höll på fixa lite i bagaget för att få bort så mycket skrammel som möjligt när jag lirar musik. Då öppna jag luckan på sidan för att checka lite, jag har sett reläna + säkringarna förut men inte tänkt på det så mycket men nu så tänkte jag lite mer på det och ser att det är hemmagjort.
Har absolut ingen aning om vad det kan va till, det jag vet att första ägaren gjort är ju att satt in en regncensor och handsfree telefon.
Någon som har någon ide vad det kan va? (försökte få tag på gubben som gjorde det men han var bortrest till Thailand i 3-4 mån)
Han har kopplat in 3 kontakter i vänstra baklyktan och 1 i den högra.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Skulle också gissa på drag-kroken. Verkar ha kopplat elen över relä för att inte glödtrådsvakt eller dyl. ska visa lampfel. Har också sett folk göra liknande när databox-fel gjort att inte ljuset funkar.
Missade att kolla vilken bil det var. Men som sagt, reläer är aldrig fel! Då slipper man obehagliga överaskningar i ljusrelä och strömbrytare iallafall! Hjälpte en polare att köra hans golf2:a till Gbg en gång med ett släp med en hel del lampor på. När vi kom fram så rörde inte ljusknappen sig en millimeter! Den hade smält inuti! Men lös gjorde det.