har tagit bort klarlacken på alla nu, så det är bara palla upp bilen och börja men är lite sjuker nu så det tar emot att sätta sig där nere i garaget då
Men hoppas på att dem blir klara i veckan och fram till helgen... om jag får däcken som ska sitta ifram
Har bara en fälg kvar att polera nu, det vill inte bli riktigt så blankt som jag vill ha det Har hört av andra som har polerat samma fälgar att det itne blir så blankt, men tror det går att få jätteblankt om man så vill, men har inte den tiden just nu känner jag
Idag maskerades 2 fälgar och imorgon poleras den sista klart och maskeras och är färdiga för grund.
Hoppas på att däcken kommer imorgon eller tidigt nästa vecka så man kan få på dem
Nu så sitter fälgarna på, blev dock lite missnöjd över bakdäcken men troligtvis blir det att beställa några andra framöver så man slipper åka på traktor däck, kom över dem väldigt billigt ändå..
ska även sänkas mer och justera så som spacers osv...
här några bilder iallfall:
Kommer mer bilder i veckan då det ska justeras en massa
schysst look:) vart får en tag på alla dessa klistermärken? Ska täcka massa plast
ebay, sen har jag täckt med junkyardklistermärken och sen har jag några snyggare klistermärken över det, och sen kan du ju alltid åka och kolla hos någon som kan fixa klistermärken, så kan dem nog fixa det, men då får du nog ge en liten slant för det