1476
Sök

Bilder: Fotosession med the ONE WWWIIIDDEE s40

180 Inlägg
29 juni 2006
Grymt fin bil på sista bilden (wicked) !! wink

Och du har en Otroligt fin o välbyggd S40!
Om det är du som är fotografen så massa +++ till dig. Man SER bilen mycket bra på dem bilderna.

MVH
Senast redigerat av kung1 (29 juni 2006)

198 Inlägg
29 juni 2006
tyvärr så kom den här bilen på 3plats BARA....fattar inte hur två jänkare kunde komma före som e nästan orginal.kepp up the good work:smile

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
29 juni 2006
Där talar vi bil wink

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
29 juni 2006
Men gosse vilken jävla storjävlabil!!!! Fy fan!!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

volvoraggare
4 776 Inlägg
29 juni 2006
djävligt ball ljudanläggningen skäms inte för sig hehe och lacken är grymt fet

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

1 019 Inlägg
29 juni 2006
Den var riktigt fin! lacken var grym big_smile n1 bilder.

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

Fartsyndare
278 Inlägg
29 juni 2006
Lemon skrev:
Är jag den enda som tycker att bilen ser fördjävlig ut? smile

nope tongue sen tycker jag ni inte ska leka i photoshop för mkt heller efter bilderna är tagna tongue

yrkesfotograf inom reklam och företag.

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
29 juni 2006
gard skrev:
Lemon skrev:
Är jag den enda som tycker att bilen ser fördjävlig ut? smile

nope tongue sen tycker jag ni inte ska leka i photoshop för mkt heller efter bilderna är tagna tongue

hmm leka i photoshop??

menar du att den bilen inte ser ut så eller att dom tex har förbättrat bakgrunden?

Fartsyndare
278 Inlägg
29 juni 2006
PeterNorrk:

Ändrat i 'Levels' eller dylik funktion, för så som ljuset beter sig på några bilder gör dom inte utan efter redigering :p

Fartsyndare
278 Inlägg
29 juni 2006
Måste bara tillägga så ni inte missförstår, bilderna var fint tagna. Men det digitala och bilen är för mkt wink

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
29 juni 2006
gard skrev:
PeterNorrk:

Ändrat i 'Levels' eller dylik funktion, för så som ljuset beter sig på några bilder gör dom inte utan efter redigering :p

hehe aja ja litar på dej...kan inte ett skit av photoshop big_smile

538 Inlägg
30 juni 2006
måste ju vara sveriges snyggaste bil utan tvekan! blev lite nyfiken på audin på sista bilden oxå, finns de fler bilder på den?!

1 489 Inlägg
30 juni 2006
Denna var med i Bilsport smile. Om jag inte minns fel så var det 14 liter (!) klarlack på bilen !

• Även den starka måste ta i när han skiter

109 Inlägg
2 juli 2006
Trådstartare
OJ det var en del som skrev här jag mer än jag trott faktiskt smile hehe så det är ju kul att bilderna uppskattas! Tack alla som kommenterat ska svara lite på frågorna i tråden..

kung1 skrev:

Om det är du som är fotografen så massa +++ till dig. Man SER bilen mycket bra på dem bilderna.

MVH

Japp det är jag som har plåtat denna bilen (många andra, kolla in hemsidan www.qps.se ska dock uppdateras med gamla bilar som saknas..)

gard skrev:
Måste bara tillägga så ni inte missförstår, bilderna var fint tagna. Men det digitala och bilen är för mkt wink

Alltså om du nu tror bilderna är behandlade på något speciellt sätt så är svaret nej, det som är gjort är att jag har tagit ett antal bilder med bilen under/över/normalt exponerat och sedan satt samman dom till en bild och valt ut det jag vill ha, ex vill jag inte ha över exponerad himmel = färgerna var så denna kvällen, varför ska man ändra på något som såg bra ut.. och sedan valt den bild där bilen var bra exponerad och bara satt samman dom.. alltså samma bild ingen photoshop redigering.. Sen att det kanske är lite mycket är ju som man vill, men jag föredrar att se något på himlen istället för att det är sönderbränt av felexponerat foto.

Tack alla som kommenterar det är mycket roligt och läsa smile

Mina bilder: http://www.qps.se

KAM
46 Inlägg
3 juli 2006
quackpack skrev:
OJ det var en del som skrev här jag mer än jag trott faktiskt smile hehe så det är ju kul att bilderna uppskattas! Tack alla som kommenterat ska svara lite på frågorna i tråden..

kung1 skrev:

MVH

Japp det är jag som har plåtat denna bilen (många andra, kolla in hemsidan www.qps.se ska dock uppdateras med gamla bilar som saknas..)

gard skrev:

Alltså om du nu tror bilderna är behandlade på något speciellt sätt så är svaret nej, det som är gjort är att jag har tagit ett antal bilder med bilen under/över/normalt exponerat och sedan satt samman dom till en bild och valt ut det jag vill ha, ex vill jag inte ha över exponerad himmel = färgerna var så denna kvällen, varför ska man ändra på något som såg bra ut.. och sedan valt den bild där bilen var bra exponerad och bara satt samman dom.. alltså samma bild ingen photoshop redigering.. Sen att det kanske är lite mycket är ju som man vill, men jag föredrar att se något på himlen istället för att det är sönderbränt av felexponerat foto.

Tack alla som kommenterar det är mycket roligt och läsa smile

Med detta så kan man ju debatera om värdet att använda sig av en proffsfotograf.......... Jag rekomenderar detta starkt!!!!!

"En glänsande bil är ren bil"

291 Inlägg
3 juli 2006
visst e den fräsch o fin lack.. Men tyvärr den faller inte mig i smaken, för mycket styling och bling bling!! Men man ser att ni har satt ner mycket tid på den iallafall...
Gillar mera den cleanare looken jag...

KAM
46 Inlägg
4 juli 2006
Aatos skrev:
visst e den fräsch o fin lack.. Men tyvärr den faller inte mig i smaken, för mycket styling och bling bling!! Men man ser att ni har satt ner mycket tid på den iallafall...
Gillar mera den cleanare looken jag...

Smaken är ju som bekant som baken, men att bygga om en bil 8ggr ger en små möjligheter att hålla det till det cleana, jag började där men då styling är som en drog blir det ju tyngre och mer utmaningar med tiden...........tack för kommentaren

"En glänsande bil är ren bil"

638 Inlägg
17 oktober 2007
skit fina bilder och urläcker bil tongue

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
17 oktober 2007
.. Varför bumpa en över ett år gammal tråd?

Whine whine!

657 Inlägg
17 oktober 2007
Bling-bling.

Sök