3013
Sök

Barncancerfonden Projektbil. Projekt Framtid

90 Inlägg
23 september 2011
Läste igenom allting nu, helt klart imponerad av att du fortfarande orkar hålla på efter allt som hänt! Jag har lagt en röst och kommer göra de varje dag tills de är avgjort!

404 Inlägg
23 september 2011
Hehe inte dåligt att man kan rösta varje dag, kommer definitivt att göras!

463 Inlägg
23 september 2011
Plats 13 nu, jag har också röstat.

Jag brukar inte skriva särskilt mycket i projekttrådar, ännu mindre rösta i massa internetomröstningar. Men detta projektet värmer även om jag inte själv varit drabbad eller känner någon som varit drabbad av barncancer.

Jag hoppas att du får tillbaka lusten och får hjälp att göra klart bygget! Jag fortsätter rösta för att du ska få den ekonomiska hjälp du behöver!

1 Inlägg
23 september 2011
Röstar självklart varje dag. Plats 11 nu

210 Inlägg
25 september 2011
Trådstartare
Tack alla så otroligt mycket för ert stöd. Jobbar för fullt med att uppdatera hemsidan. Bilen står och bara väntar på att jag skall kunna köpa nya saker så att jag kan börja montera ihop den.
Därför så har det inte blivit mycket till byggbilder eller liknande.

221 Inlägg
26 september 2011
Har givetvis lagt en röst smile, får hoppas du vinner pengarna så vi får se hur bilen blir!

695 Inlägg
26 september 2011
Röstat smile

No Guts - No Glory
- projekt SAAB 900og 500hk banbil http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 38&p=1
Världens bästa sida! www.slosurf.nu

Avstängd
1 714 Inlägg
26 september 2011
unibet skrev:
Uttelito skrev:
har röstat 3 gånger med olika konton, tydligen kan man rösta varje dag, så se till att ni röstar varje dag smile

Men det är ju inte rättvist mot dom andra yikes

Inte rättvist?

På förstaplatsen ligger nån som ska ha en stor fest för pengarna,
jag tycker nog att bygga en bil för att hjälpa barncancerfonden är av större vikt då,
och i det fallet så borde alla rösta så mycket dem bara kan.

404 Inlägg
26 september 2011
Hoppas att alla lägger upp länken på facebook efter ni har röstat, enda anledningen till att den där festen ligger först är ju pga kontaktnätet.

2 924 Inlägg
26 september 2011
bcf_bilen skrev:
Tack alla så otroligt mycket för ert stöd. Jobbar för fullt med att uppdatera hemsidan. Bilen står och bara väntar på att jag skall kunna köpa nya saker så att jag kan börja montera ihop den.

Byggbilder är inte det viktiga i nuläget.
Men kan du inte beskriva lite om hur du tänkt att bilen ska bli?
Vilket innehåll?
Vilket stuk?
osv...
Du har säkert en hel del förebilder som andra bilar, som du kan visa detaljer ifrån?

~ Life is short, have FUN! ~

192 Inlägg
26 september 2011
har röstat o lagt upp länk på facebook samt sagt till dom flesta i klassen att rösta smile

210 Inlägg
27 september 2011
Trådstartare
peegee skrev:
bcf_bilen skrev:

Byggbilder är inte det viktiga i nuläget.
Men kan du inte beskriva lite om hur du tänkt att bilen ska bli?
Vilket innehåll?
Vilket stuk?
osv...
Du har säkert en hel del förebilder som andra bilar, som du kan visa detaljer ifrån?

Jag håller på att skriva om hur bilen skall se ut i grova drag. Jag lägger ut den texten så fort den är klar.
Jag har faktiskt inte så mycket förebilder utan bygger den helt efter egen idé.

210 Inlägg
4 oktober 2011
Trådstartare
Lägger ut länken igen. Hoppas nu inte att någon tar det på fel sätt. http://www.vadskulledugora.se/bidrag/by … ncerfonden

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
4 oktober 2011
har röstat nästan varje dag sedan du la upp den. håller tummarna, samt sprider ordet!

1 237 Inlägg
4 oktober 2011
har röstat jag med, riktigt tragiskt med allt som hänt..

404 Inlägg
4 oktober 2011
Röstar dagligen men det verkar gå tungt att komma förbi plats 10

210 Inlägg
4 oktober 2011
Trådstartare
Tack så mycket. Ja det är riktigt segt.

Pim_Pim
30 mars 2012
Hur går det..?

R1 driver!
5 128 Inlägg