det är väldigt lite spackel på just breddningen om jag ska vara ärlig.. johan vart förbi och hjälpte mig ställa in svettsen så de går faktiskt pungta med den.
spännande! jag funderar oxå på att bredda min kärra, fast jag har inget garage + att jag inte har en aning om hur man skall utföra det! men kapade du bara längs kanten å tog tag i skiten å slet? detta kommer att följas synd att du inte bor i stockholm, för vi behöver personal på mitt jobb!
Matheus: Surt utan garage, när jag kapade så kapade jag helt fel först. tog lära av en kompis vilket visade sig vara skit, sedan gick jag in och kollade lite här på garaget och insåg att det var busänkelt,Vid dörrspringan ska du kapa uppefrån ner(Längst upp-längst ner), efter detta kapar du ca 2-2,5CM in från skärmkanten Runt i hela innerhjulhuset, sedan bakåt mot baklyset, Lite svårt att förklara genom att skriva. men kolla lite bilder så ser du. ev kan jag ta lite bilder åt dig
okej! jo de lät lite konstigt! skulle vara guld med någon bild eller 4.. men jag tror att jag hänger med, men a bild påt skulle vara soft!! men om du gör det bra så kanske du kan få bredda min. då tjänar du en slant, dock beroende på vad du ska ha för det.. har en som gör det billigt. men om du gör de bra så kan du få göra de på min för samma summa som han ska ha och såklart vart fan Vaggeryd ligger spelar ju oxå roll haha
jo jag tror du tjänar bättre på den andra, då detta är min första gång, men jag kan ladda upp bilder strax, ska bara ut i garaget och plåta lite Och vaggeryd liggar la runt 40mil ifrån dig, så det är ju lite surt! hehe
Har faktiskt inte en aning om man måste göra så, har bara kollat på en massa andra trådar och det verkar som nästan alla gör så, därav gjorde jag likadant hehe