absolut ingen sarkasm i mitt inlägg, allt jag skrev menade jag,
sen att jag också överdrev ditt överdrivande om att de sprutar etanol får du gärna ta med en nypa salt,
men vi vet nog båda två att man inte kan tanka för mycket eftersom det knäpper till i handtaget och du måste trycka igen,, men men
summa sumarium av det jag skrev är att du ska inte ens behöva starta en tråd här, utan detta ska du ta upp med verkstan som hade din bil, eftersom att det var där den var senast den funkade.
likaså om du lånar ut den till mig o får tillbaka den med andra fälgar så frågar du inte på en däckfirma varför det blivit så...
som ovan nämnt så framgick aldrig att det var en flexifuel det handlade om därav att jag frågade om den ska tankas med etanol eller om du konverterat den eller rentav bara tankar i det...
och därmed behöver du och jag inte tjabba mer på varann eftersom att det ändå inte kommer hjälpa dig med bilen,
snacka med firman den var hos o säger dom inget så hälsar du dom att du lämnar bilen på mistubishi o visar de sig att dom är orsaken så skickas fakturan till dom.
lycka till nu o bara på dom jävlarna