2970
Sök

BILDER: T-Gul träffen 2010

632 Inlägg
29 augusti 2010
Trådstartare
Här kommer lite bilder från T-Gul träffen 2010 i Katrineholm. Fyll gärna på med fler ifall ni har.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/58622/large/986020_pnel6d.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/58622/large/986021_frdfrk.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/58622/large/986023_bgxa44.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/58622/large/986027_6f2ubk.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/58622/large/986030_o3865c.jpg

Mvh/Tobias

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).

...
171 Inlägg
29 augusti 2010
Kanon fina bilder Tobbe! smile Djulö är ett riktigt fint ställe

sportluft
29 augusti 2010
Hur kommer jag vara med nästa år smile

111 Inlägg
29 augusti 2010
Shit vad många traktorer samlat på samma plats!

Svartlistad
446 Inlägg
29 augusti 2010
StalkerK skrev:
Shit vad många traktorer samlat på samma plats!

Svenska avundsjukan! ta det med en nypa salt...

synd att jag inte kunde va där men får ta det nästa år helt enkelt! big_smile

sportluft
29 augusti 2010
haha precis, men nästa år kommer ni se mig på t-gul träffen wink

111 Inlägg
29 augusti 2010
Hm bra jag är dansk så man slipper svenska avundsjukan då! och bara kan vara jävligt trött på Volvo...

3 968 Inlägg
29 augusti 2010
Fina bilar, jag tycker T-Gul Volvos e fina, speciellt med Titan-färgade fälgar (om det nu heter så),
jag tycker de är snygga trots att jag kör japansk bil.. man kan tycka andra bilmärken är fina
trots att man har sitt favoritmärke smile

263 Inlägg
29 augusti 2010
Ägaren till världens mäktigaste och snyggaste bil har snackat, Honda Civic Type R.. Trist att någon alltid ska sabba en tråd o skriva onödiga saker som ingen förutom han själv vill höra, håll det för dig själv om du tycker så.. Iaf, fan va kul med så många på samma ställe smile Skulle va kul o se en Cruising video, om ni har en och om ni cruisade vilket ni säkert gjorde tongue

Volvo 854 R - T-RÖD - STEG 3 AUTOTECH -

111 Inlägg
29 augusti 2010
karlitoo skrev:
Ägaren till världens mäktigaste och snyggaste bil har snackat, Honda Civic Type R.. Trist att någon alltid ska sabba en tråd o skriva onödiga saker som ingen förutom han själv vill höra, håll det för dig själv om du tycker så.. Iaf, fan va kul med så många på samma ställe smile Skulle va kul o se en Cruising video, om ni har en och om ni cruisade vilket ni säkert gjorde tongue

vet nu inte riktigt om jag håller med där. men att säga det man tycker gör alldeles för få.

sportluft
29 augusti 2010
StalkerK skrev:
karlitoo skrev:

vet nu inte riktigt om jag håller med där. men att säga det man tycker gör alldeles för få.

Jo visst får du säga vad du tycker och tänker men just på denna tråden som är en eftersnack tråd för just en träff ... Skulle inte vara kul om jag skrev på eran eftersnack tråd om honda bilar eller liknade typ : vilka skit bilar ... det kallas respekt, alla har olika smaker om bilar och mat och allt möjligt liksom , onördigt eller hur ? hmm

111 Inlägg
29 augusti 2010
sportluft skrev:
StalkerK skrev:
karlitoo skrev:

Jo visst får du säga vad du tycker och tänker men just på denna tråden som är en eftersnack tråd för just en träff ... Skulle inte vara kul om jag skrev på eran eftersnack tråd om honda bilar eller liknade typ : vilka skit bilar ... det kallas respekt, alla har olika smaker om bilar och mat och allt möjligt liksom , onördigt eller hur ? hmm

jaha finns det en tråd om Honda. o fan. trodde bara det Volvo här!

sportluft
29 augusti 2010
StalkerK skrev:
sportluft skrev:
StalkerK skrev:

jaha finns det en tråd om Honda. o fan. trodde bara det Volvo här!

Jag orkar inte argumentera om sånna här små saker, så tyck va du vill och jag gör det också okej ? smile

263 Inlägg
30 augusti 2010
Herregud.. Levande bevis på vad för typer som åker runt i honda..
Skulle va kul med en T-Röd + T-gul träff samtidigt, Klockrent smile

Volvo 854 R - T-RÖD - STEG 3 AUTOTECH -

sportluft
30 augusti 2010
karlitoo skrev:

Det hade fan inte varit dumt, det är ju trotts allt samma bil ;)Volvo 855/ 80 T5R / R möte ? ^^

3 968 Inlägg
30 augusti 2010
karlitoo skrev:

Jag är då ingen typ bara för jag kör Honda, jag berömde Volvo-bilarna i mitt
inlägg iallafall längre upp, tycker de är fina smile

440 Inlägg
30 augusti 2010
karlitoo skrev:

3st t-röda hade rullat in för att kolla också.

Och en svart s60r, en grå v70Nr, en saffran v70 stog en bit bort och en grön 850r.
Många som ville se alla gula bilar samlade tongue Gemenskapen som är det bästa.

sportluft
30 augusti 2010
putte16v skrev:
karlitoo skrev:

Och en svart s60r, en grå v70Nr, en saffran v70 stog en bit bort och en grön 850r.

Där ser man smile Hade varit som sagt roligt om det om man träffas alla som har T5R / R smile

440 Inlägg
30 augusti 2010
sportluft skrev:
putte16v skrev:
karlitoo skrev:

Där ser man smile Hade varit som sagt roligt om det om man träffas alla som har T5R / R smile

Bara att komma till NordicR montern på vallåkra träffen. I år var vi 48 r-bilar smile

För att återgå till t-gul träffen så måste jag berömma Tobbe som anordnade detta i år. Mycket bra jobbat och jag ser fram emot att komma förbi nästa år igen och titta lite igen.

sportluft
30 augusti 2010
putte16v skrev:
sportluft skrev:
putte16v skrev:

Bara att komma till NordicR montern på vallåkra träffen. I år var vi 48 r-bilar smile

För att återgå till t-gul träffen så måste jag berömma Tobbe som anordnade detta i år. Mycket bra jobbat och jag ser fram emot att komma förbi nästa år igen och titta lite igen.

Då får man göra det nästa år smile

Ja stor applåd till tobbe smile

Sök