3464
Sök

Ljuddämpare

31 Inlägg
7 september 2010
Trådstartare
tjenare. var tvungen att köpa ny ljuddämpare till min volvo v40. så jag fick tag på en bilig japsdämpare! men nu tilll frågan , nån här som vet hur man kan hänga upp det på ett bra sätt?  sökte i forumet men hittade inget om det. pratade med ett ställe om dom kunde svetsa och fixa det åt mig! men dom skulle ha 1500kr för det. antar att det finns biligare sätt eller? mvh kabre

P o r s c h e
1 700 Inlägg
7 september 2010
Ja de är ju bara att mekla ihop något själv. japsdämparen sitter antagligen i slutet på systemet så de finns väl inga fästanordningar där original. Det kanske räcker att bara sätta dit dämparen på det befintliga avgassystemet utan att fästa dämparen i något mer, om nu resten av avgassystemet sitter ordentligt på alla ställen.

Forummoderator
10 576 Inlägg
7 september 2010
3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
•Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
•Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök