Dags för en finparkering, vet att folk blir sura nu men vore fasen bättre om ett crew valde ut fina bilar och delade upp parkeringen i två delar. har varit emot detta förut men folk med finare bilar har mer respekt mot andra för dom ser "värdet" i sin egna bil! fan vad skit jag kommer få för detta nu med rent ut sagt det skiter jag i Sen tycker jag västerås har väldigt många fulla snorungar..tyckte var och varannan gick runt och söp!
Jag kan hålla med dig. Pga detta så ställde jag mig en bit bort och gick. Kom snorungar i kundvagnar och lekte bland bilarna och det burnades bland bilarna också inte okej!
De gick väl bra, Jätte trevliga poliser, inte sura eller så Jag fick 1000kr för att ha Åstakommit onödigt buller med motordrivet fordon = Börnade lite;) Samt 500kr för att bilen va oskattad, Missat o betalat in skatten nu i veckan tyvärr
Men de är min andra böter på dom 9 år jag haft körkort så de är ok ändå.
är nöjd me kvällen och träffen ändå mvh
de va väl synd att dom inte åkte efter mig då ja låste fast bmwn då dom stoppade dig .. ett försök iaf men försent hehe
hur tyckte alla det va igår ? synd att det regnade lite.. belv inte lika mkt folk som jag trodde men det va helt okey kommer lägga upp lite goda bilder från kvällen kommer länk snart