hur tyckte alla det va igår ? synd att det regnade lite.. belv inte lika mkt folk som jag trodde men det va helt okey kommer lägga upp lite goda bilder från kvällen kommer länk snart
tjena jag tycker kvällen var grymt bra för vädret,tack alla som kom å bjöd på sina bilar. gillar den violetta bmw m3 turbon (tackar för lite uppvisning micke). blir det någon mer träff i år?
Tyckte det började rätt bra med mycket bilar & folk. men ca 30 - 40 min efter att dom släckte alla lampor så försvann ju alla bilar. vet inte om dom åkte hem eller om det var nå annat kul på g, men vi drog hem iallafall. annars var det ju helt ok. någon som vet om det vart nå roliga aktiviteter senare på kvällen/natten?
Tyckte det började rätt bra med mycket bilar & folk. men ca 30 - 40 min efter att dom släckte alla lampor så försvann ju alla bilar. vet inte om dom åkte hem eller om det var nå annat kul på g, men vi drog hem iallafall. annars var det ju helt ok. någon som vet om det vart nå roliga aktiviteter senare på kvällen/natten?
ja det va tråkigt att dom släckte ner allt "/ men dom flästa drog ut mot coop där det blev lite race men det va så blött så det va inte många som körde har lite film på de tänkte klippa ihop lite om det blev bra har någon nått bra att skicka så gör gärna de på dallen_1992@hotmail.com
De gick väl bra, Jätte trevliga poliser, inte sura eller så Jag fick 1000kr för att ha Åstakommit onödigt buller med motordrivet fordon = Börnade lite;) Samt 500kr för att bilen va oskattad, Missat o betalat in skatten nu i veckan tyvärr
Men de är min andra böter på dom 9 år jag haft körkort så de är ok ändå.