ja jeflar vad du jobbar gosse... Skit kul o se,, Du använder möjligvis inte Röda V8 rampen från donatorbilen, är spekulant på den isf om du inte gjort dig av med den vill säga..!!
Julmust: Jo det är det nästa som händer H&R 40mm runtom och S6 sportstötdämpare
Engen: Bilen står på en skrot i Angered i Göteborg när jag plockade delar ifrån den, skulle ha haft den röda rampen också men det är också sprucken i ovan kant, tydligen en vanlig symtom eftersom folk inte vet hur man öppnar bagageluckan
Kommer bli grymt fin den här bilen! Kommer du på någon träff i sommar så man får se pärlan?
Du kanske kan få köpa min ramp Engen om/när jag ska byta min, den är inte i toppskick men jag tänker inte ta ngt överpris för den heller!
Ja tanken är att jag skall hinna med några träffar
Är den också sprucken ovanför regplåten i hörnerna? Skulle dock har beställt från Paul snart men han har inte den röda rampen och tygmattor till 200an...så får hoppa det, men det lär bli en stor beställning ändå
Grymt projekt ! Fan va du jobbar på bra, och vad fin bilen blir
Grattis till körkortet, eller var det förra året kanske... Inte koll på datum på alla inläggen
Jag skulle behöva lite av din energi till min 200:a Det tar lite för lång tid för min del, men tids nog blir jag nöjd & klar... Önskar jag hade skaffat min när jag var 17år också
Kommer bli grymt fin den här bilen! Kommer du på någon träff i sommar så man får se pärlan?
Du kanske kan få köpa min ramp Engen om/när jag ska byta min, den är inte i toppskick men jag tänker inte ta ngt överpris för den heller!
Ja tanken är att jag skall hinna med några träffar
Är den också sprucken ovanför regplåten i hörnerna? Skulle dock har beställt från Paul snart men han har inte den röda rampen och tygmattor till 200an...så får hoppa det, men det lär bli en stor beställning ändå
Grymt! Myckelby?!
Den har en spricka mitt över regplåten men inget om man inte kollar nära och inget som har blivit värre medans jag har haft den, sen är det lite småsprickor här och var i kanterna..
Okej, skulle ha beställt lite jag med men läre hitta ngt sommarjobb först så jag vet att jag har pengar i sommar :p dämpare osv som du ska köpa va?
Grattis till körkortet, eller var det förra året kanske... Inte koll på datum på alla inläggen
Jag skulle behöva lite av din energi till min 200:a Det tar lite för lång tid för min del, men tids nog blir jag nöjd & klar... Önskar jag hade skaffat min när jag var 17år också
Kör lugnt nu med ditt nya körkort och 200:an.
Lycka till i fortsättningen !!
Man tackar man tackar!
Det var i november jag fick körkortet, jo det var av en ren slump som jag hitta den, annars skulle jag nog ha haft en Audi Coupe 20V eller liknande, vet inte om jag nämnde det innan men förra ägaren var så trött på den så han skulle ställa den på en öppen plats så dem kunde slå sönder den
Kan kanske komma förbi och kika lite på din bil, för jag har den och jämför med, eller som mål
Zandell: Jaha, jaja kommer nog ge Paul nästan hela min praktiklön haha Det blir ju stötdämpare, expansionskärl, diverse bussningar, bromsskivor bak och en del annat
Kör lugnt nu med ditt nya körkort och 200:an.
Lycka till i fortsättningen !!
Man tackar man tackar!
Det var i november jag fick körkortet, jo det var av en ren slump som jag hitta den, annars skulle jag nog ha haft en Audi Coupe 20V eller liknande, vet inte om jag nämnde det innan men förra ägaren var så trött på den så han skulle ställa den på en öppen plats så dem kunde slå sönder den
Kan kanske komma förbi och kika lite på din bil, för jag har den och jämför med, eller som mål
Ah ok. Då har du blivit lite varm i kläderna med att åka 200:a
Jösses, ställa ut bilen för allmän skadegörelse. Ja det va då bra att du fick ta vid där istället
Ojdå, har du den som mål Nu fick ja precis lite press på mig känner jag Den har stått still sen hösten 2009, har sen dess mest skruvat isär för att förfina den. Stressmekar inget med den bilen. Har haft lite andra projekt mellan, sen lite tight med budget så har inte kommit så långt...
Zandell: Jaha, jaja kommer nog ge Paul nästan hela min praktiklön haha Det blir ju stötdämpare, expansionskärl, diverse bussningar, bromsskivor bak och en del annat )
Jag vill också ge Paul kosing, han verkar ha roliga saker. hur får jag kontakt med honom=)