bygg eget system i 2 1/2'' stället me en kat...det e jätte enkelt det e ju bara raka rör o lite böjjar...jag gjorde det på en kväll.....orginal systemet ju som ett flödes stop....
bara kapa DPn där den börjar bli rak och svetsa på en lite flexbit,sen e det bara att bygga
bygg eget system i 2 1/2'' stället me en kat...det e jätte enkelt det e ju bara raka rör o lite böjjar...jag gjorde det på en kväll.....orginal systemet ju som ett flödes stop....
bara kapa DPn där den börjar bli rak och svetsa på en lite flexbit,sen e det bara att bygga
jag tycker till 100% att du ska bygga ett eget...man får ett sånt jävla nice ljud i maskinen plus att den går bättre.....orginal systemet väger ju satan....
ja jävla skit A3a....ska göra en ny likadan film i sommar....
det ska NOG inte vara nån säkring.....kan kolla på min bil imorron...och vart sitter detta relä...då jag aldrigsett ett relä me säkring på min bil.....
det ska NOG inte vara nån säkring.....kan kolla på min bil imorron...och vart sitter detta relä...då jag aldrigsett ett relä me säkring på min bil.....
För mig så måste säkringen sitta där för annars så drar inte reläet ihop..
bra,dom enda gångerna jag vet att man ska ha säkring i är när man ställer tändning på min A100 Q me sug motor, eller när man kollar fel koder på A200 10 TQ....min polares Audi V8 hade säkring i ett relä o det då gick bilen in i ett *fel säkert läge * o bilen gick bara o köra försiktigt,det visste han då inte visste om så han trodde att lådan va trasig o bytte den....