3840
Sök

Varifrån skall man importera LHD supra mkiv

371 Inlägg
19 september 2010
Trådstartare
hej. ja min fråga är då vartifrån man lättast hittar en vänsterstyrd toyota supra mkiv tt 6vxl manuell. jag har kollat på lite sidor från UK och tyskland. inget resultat, bara högerstyrt vad jag kan hitta. jag har även snackat med kent på japcity och han kunde inte hitta någon där han letade.
någon som vet vart jag kan börja leta, någon som vet någon bra hemsida.

mvh calle

645 Inlägg
19 september 2010
Nu ska jag inte vara mr negativ här men är inte halva grejen med att importera en japs-bil att den är högerstyrd? ^^

7 120 Inlägg
19 september 2010
Quantic skrev:
Nu ska jag inte vara mr negativ här men är inte halva grejen med att importera en japs-bil att den är högerstyrd? ^^

De vänsterstyrda är ofta lite bättre utrustade och om man har pengarna, varför inte köpa LHD om det finns? wink

645 Inlägg
19 september 2010
nej visst är kan det vara så smile Men ska jag köpa en Supra eller Skyline i framtiden blir det lätt en högerstyrd smile Jag gillar det mer, kan bero på att man är arbetsskadad kanske som brevbärare =P

371 Inlägg
19 september 2010
Trådstartare
okej. ja det e klart alla säger att en japsare skall vara högerstyrd, men nu är det så att jag vill ha en vänsterstyrd för att JAG (missa inte att detta är min åsikt) tycker man skall ha vänbsterstyrd bil i sverige. därför skrev jag LHD supra.

så ni som vet någon bra sida typ i usa eller något företag som jobbar med detta så snälla säg till smile

vet någon vad prislappen kan sluta på om man importerar en från tex usa? eller tyskland? big_smile

645 Inlägg
19 september 2010
lindstrome skrev:
okej. ja det e klart alla säger att en japsare skall vara högerstyrd, men nu är det så att jag vill ha en vänsterstyrd för att JAG (missa inte att detta är min åsikt) tycker man skall ha vänbsterstyrd bil i sverige. därför skrev jag LHD supra.

så ni som vet någon bra sida typ i usa eller något företag som jobbar med detta så snälla säg till smile

vet någon vad prislappen kan sluta på om man importerar en från tex usa? eller tyskland? big_smile

Hehe kritiserar absolut inte att du vill ha vänsterstyrt smile Det va inte så det va menat alls.

371 Inlägg
19 september 2010
Trådstartare
hehe nej jag vet att du inte menade något illa. jag skrev så för att denna tråd skall spåra in på att jag skall köpa RHD ist tongue som alla trådar brukar spåra ur ..

men man måste kunna hitta billigare 310 000 ? tongue annars äre ju ingen mening med import? eller?

91 Inlägg
20 september 2010
Här finns en för 25000 Euro, bilen finns i Polen.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD … geNumber=2

iceman_21
20 september 2010
dartpro skrev:
Här finns en för 25000 Euro, bilen finns i Polen.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD … geNumber=2

Singelturbo....ha i åtanke att man ska kunna REGA dom åxå...

Sök