Freddeponken skrev:
Nej jag själv fattar inte vad som är så häftigt med drifting så jag kommer inte pyssla med det.
Sen kan man inte jämföra riktig drifting med rcdrifting!...en riktig bil som driftar har massa effekt och kan åka riktigt fort medans det ni visat bara sladdar runt utan kontroll...det spinner även när ni ska åka rakt! klart det inte behövs några bra prylar om man slänger på plastdäck!
Mvh Fredde
Okej.. nu måste jag bara fråga dig en sak.
Är du totalt dum i huvet?
Denna tråden handlar om RC-
Drifting Alltså är detta det ända folk vill ha åsikter och svar om.
Om du nu inte ens förstår det roliga i det, varför ens klicka på tråden? Varför ens argumentera emot mig och andra när vi inte ens talar om samma saker?
Du var inte direkt klar i dina inlägg att dom handlade om vanlig sketen banköring precis.
För att sedan svara på din andra del "en riktig bil som driftar har massa effekt och kan åka riktigt fort"
Jaså det behöver man? Länkar följande från zatzy:
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=2 … light=AE86Vad som står i tråden: "Katsuhiro Ueo - 2003 års D1 mästare i Japan - med den hittills svagaste bilen av alla vinnarna.
ca 800kg bil med 1587cc TwinCam motor på 218hk & 11500varv (sugmotor)"
Alltså, det behövs
Inte mängder med effekt. Punkt slut.
Nästa del:
Okontrollerade sladdar säger du?
Sök på D10, SG drift etc på valfri videosite, tex youtube eller googlevideo. Och döm sedan dessa "okontrollerade sladdarna"
Med Många och Varma hälsningar MiniDv