tja ... tänkte bara kolla intresse för en Audi träff innan det blir för kallt ute. det var ju rätt lyckat sist vi hade de på audi malmö. Så nu tycker jag vi har en sista för i år. kom med förslag på datum och vart det ska hållas så alla blir nöjda
Senast redigerat av street_racing_90 (4 oktober 2010)
Jag e med .....ta något under denna månad....ska bli skit kul ifall det blir av missa ju förra träffen....
okey låter nice ... hmm vilken tid vill ni ha de typ ? när audi har öppet eller stängt för om de e när dem har öppet så drar jag dit och snackar med dem om det är lugnt att vi står där
Ni lär ju bli fler deltagare än på den där stående biltema träffen! haha träff o träff...
haha sant ... såg inte dig igår va där typ 5-10 över 7... du kanske tvättade bilen men kollade inte där hehe
jo jag tvättade bilen var där först 19, inte en kotte, sen åkte jag dit 19.30 igen, inte en kotte, sen dök de upp 3 bilar, sen åkte alla till foodcourten typ 6-8 bilar sen ner mot hmanen, så mycket till träff e de ju inte!½ jag såg dig däremot när du körde hem från hamnen!
Ni lär ju bli fler deltagare än på den där stående biltema träffen! haha träff o träff...
haha sant ... såg inte dig igår va där typ 5-10 över 7... du kanske tvättade bilen men kollade inte där hehe
jo jag tvättade bilen var där först 19, inte en kotte, sen åkte jag dit 19.30 igen, inte en kotte, sen dök de upp 3 bilar, sen åkte alla till foodcourten typ 6-8 bilar sen ner mot hmanen, så mycket till träff e de ju inte!½ jag såg dig däremot när du körde hem från hamnen!
ja jag tyckte jag såg dig i hamnen med hehe .... inte lönt å stanna där när kopplingen inte vill greppa som den igentligen ska och syncringen i tvåan som låter för jävligt haha som några nog märkte