3342
Sök

Fälgar från USA???

Arvika
5 Inlägg
12 oktober 2010
Trådstartare
Är det någon som har köpt fälgar på e-bay från USA??

=)

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
12 oktober 2010
Säkert hur många som helst. Skule inte tro att det skulle vara nån skillnad på fälgar eller nått annat.

Frakten brukar bli skitdyr å så måste du ju betala tull å moms med... Funkar nog kasst å skriva ner priset kraftigt.

Om du köper passa på å köpa med däck med då det e ruskigt billigt i USA å köper du billiga fälgar så e dom garanterat gjorda i Kina å har taskig kvalité

Mindre roligt att reklamera fel på dom å antagligen hyffsat jobbigt å få igenom.

Tänk bara på att du får betala tull avgift om jag inte minns fel på 10% på priset för frakten å grejjerna samt 25% moms på grejjerna

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

Arvika
5 Inlägg
13 oktober 2010
Trådstartare
Mja,de kan nog vara så.. E nog bättre å hitta i Sverige men finns ju inga roliga tycker ja.. hmm Man vet väl inte va man får annars.. Va ju ett företag som sålde men ändå..

=)

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
14 oktober 2010
Jovisst går det det va inte det jag sa.

Å visst finns det seriösa företag i USA med. Men hur seriösa dom än blir så e det ju trortsa allt jääävligt långt över dammen om det skall reklameras..

Vilka fälgar va det som du tänkte på?
Senast redigerat av JaggaChafen (14 oktober 2010)

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
14 oktober 2010
Ett annat hett tipps om du inte hittar några balla fälgar i sverige e å kolla engelska Ebay

www.ebay.co.uk

Då slipper du allt med tull å moms å skit å frakten e inte alls tokig

Arvika
5 Inlägg
15 oktober 2010
Trådstartare
ja,de blev inte så billigt slutpris! hmm de hette GT5.. Okey,tack för tipset,de får ja kolla! smile

=)

OEM <3
6 957 Inlägg
15 oktober 2010
blackbabe skrev:
ja,de blev inte så billigt slutpris! hmm de hette GT5.. Okey,tack för tipset,de får ja kolla! smile

Finns även många bra firmor i england som har bra pris på märkesfälgar, men kolla så att dom skickar till Sverige.

OEM <3

Sök