Ska ha basen i en Audi 90 - 90 Och vet inte hur jag ska bygga lådan. vet inte om informationen om basen där stämmer, tog det från http://www.earthquakesound.com/magma.htm
Finns många olika slutsteg beroende på prisklass du är utefter, men ska du få ut max så rekommenderar jag ett kraftfullt monoblock. Oftast så klarar de flesta av dagens monoblock driva vilken 12" som helst, om man inte är allt för kräsen
Vill bara veta ungefär hur stor låda som krävs Har spelat basen med ett 120 x120w steg nu. och den spelar rätt hyfsat, men tror det går att kräma ut mer ur basen än vad jag har gjort.
Vill bara veta ungefär hur stor låda som krävs Har spelat basen med ett 120 x120w steg nu. och den spelar rätt hyfsat, men tror det går att kräma ut mer ur basen än vad jag har gjort.
Skulle inte jag fortsätta med.. skaffa ett riktigt steg.
Hade tänkt räkna på en låda, men när jag dels matade in parametrarna och dels jämförde med Magma 15 så blev jag tveksam på hur siffrorna egentligen stämmer.
Hade tänkt räkna på en låda, men när jag dels matade in parametrarna och dels jämförde med Magma 15 så blev jag tveksam på hur siffrorna egentligen stämmer.
Får man fråga hur du räknar eller vad för program du använder?
Haha thorsson, earthquake är faktiskt en bra bas, men det är inga fel på steget det fungerar och det spelar, jag behöver inget bra steg, vill bara veta hur lådan ska vara, det jag var ute efter
Haha thorsson, earthquake är faktiskt en bra bas, men det är inga fel på steget det fungerar och det spelar, jag behöver inget bra steg, vill bara veta hur lådan ska vara, det jag var ute efter
Nu är det så att du faktiskt frågade hur stort steg du behöver också.. och skitsteget du använder nu skulle jag inte driva den basen på. Men det är upp till dig.