Inför: Invigning för Skåne Street Show i malmö 2011 den 28 Maj

Mr-Bredin
7 februari 2011 · 299 Inlägg

underbart o se att de börjar trilla in en o annan bil till bromsbänken.

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
eksten
7 februari 2011 · 480 Inlägg

Mr-Bredin skrev:
underbart o se att de börjar trilla in en o annan bil till bromsbänken.

så vitt jag vet så har Thomas Petersen Mitsubishi Evo 3 en 4wd:en bil så jag har svårt och tro att han kommer bänka.. men vad vet jag, han kanske kommer med något annat eller så har han konventerat evon till 2wd tongue

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
Mr-Bredin
7 februari 2011 · 299 Inlägg

Eksten. ja man undrar lite. ska bli intressant o se. hehe

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
eksten
7 februari 2011 · 480 Inlägg

Mr-Bredin skrev:
Eksten. ja man undrar lite. ska bli intressant o se. hehe

haha jo, trist eftersom det är bindande anmälan tongue

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
Mr-Bredin
7 februari 2011 · 299 Inlägg

jo de e sant. men ja vi ser vad som händer.

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
daajvid Elektriker
7 februari 2011 · 1 138 Inlägg

som jag sa.. kan vara bra o skriva bredvid anmälan till bromsbänken obs stödjer EJ AWD
sen dom som har bromsbänken verkar vara lite skumma

Bromsbänk i samarbete med DynoDynamic
Vi kan nu erbjuda Europas mest kompletta bromsbänk


Mest kompletta bromsbänk i europa.. osså stödjer den inte awd:P

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Niklas_K
7 februari 2011 · 10 Inlägg

daajvid skrev:
som jag sa.. kan vara bra o skriva bredvid anmälan till bromsbänken obs stödjer EJ AWD

Jo du har nog rätt, jag skriver dit det i anmälan också, det kanske inte är alla som läser informationen på sidan för bromsbänken.

Niklas Klaesson
www.srif.se - Skåne Racers Ideella Förening
www.gasfot.se - officiell sida för Skåne Streetshow
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
7 februari 2011 · 384 Inlägg

Mr-Bredin skrev:

LTM skrev:

Mr-Bredin skrev:
dåligt intresse för bromsbänken bland dom som e anmälda.

Rätta mej om jag har fel men för att köra bromsbänken så att säga går de på ca 800kr då eller?

Stämmer exakt. 795kr för att få sin bil bänkad.

aiit, inte för att vara sådan men tror att det hade varit ruskigt många fler som hade anmält sig till bromsbänk om det hade varit någora hundralappar billigare.
massa volvo räsers som hade velat se hur mkt hk som dem har i sin gammla volvo=P

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Nitrometanskada Gött mos
7 februari 2011 · 1 096 Inlägg

LTM skrev:

Mr-Bredin skrev:

LTM skrev:

Rätta mej om jag har fel men för att köra bromsbänken så att säga går de på ca 800kr då eller?

Stämmer exakt. 795kr för att få sin bil bänkad.

aiit, inte för att vara sådan men tror att det hade varit ruskigt många fler som hade anmält sig till bromsbänk om det hade varit någora hundralappar billigare.
massa volvo räsers som hade velat se hur mkt hk som dem har i sin gammla volvo=P

Varför skulle just "volvo räsers" vara mer benägna om ett lägre pris varit satt? Ett utförligt resonemang tack.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
7 februari 2011 · 4 418 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

LTM skrev:

Mr-Bredin skrev:

Stämmer exakt. 795kr för att få sin bil bänkad.

aiit, inte för att vara sådan men tror att det hade varit ruskigt många fler som hade anmält sig till bromsbänk om det hade varit någora hundralappar billigare.
massa volvo räsers som hade velat se hur mkt hk som dem har i sin gammla volvo=P

Varför skulle just "volvo räsers" vara mer benägna om ett lägre pris varit satt? Ett utförligt resonemang tack.

Såklart vi är, vi är vana vid att allt är billigt! lolcool

Mange_volvo SkenLaddRacing
7 februari 2011 · 130 Inlägg

vad kostar det och köra strip?

SkenLaddRacing
Mr-Bredin
7 februari 2011 · 299 Inlägg

All info hittar man på www.gasfot.se
Kostand för att köra kommer att vara inträdet 150kr sen plus försäkringen på 100kr.

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
Eddiie Bmw Fanatiker
7 februari 2011 · 292 Inlägg

Kan man inte komma på dagen och om man känner för att bänka den så gör man de ?

Vill inte anmäla mig men kommer jag dit vilket jag kommer göra till 99% så kommer bilen bänkas

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
Mr-Bredin
7 februari 2011 · 299 Inlägg

klart man kan anmäla sig på plats me. men vi föredrar så mkt förbokningar de bara går

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
ACF Bil tosing
7 februari 2011 · 117 Inlägg

daajvid skrev:
som jag sa.. kan vara bra o skriva bredvid anmälan till bromsbänken obs stödjer EJ AWD
sen dom som har bromsbänken verkar vara lite skumma

Bromsbänk i samarbete med DynoDynamic
Vi kan nu erbjuda Europas mest kompletta bromsbänk


Mest kompletta bromsbänk i europa.. osså stödjer den inte awd:P

Tja men du kan ju köra din minomoto i den om du vill, kan köra riktigt små motorer och upp till 1000 hk !

Awd vore oxå kul men man kan ju inte få allt....

LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
8 februari 2011 · 384 Inlägg

Jill skrev:

Nitrometanskada skrev:

LTM skrev:

aiit, inte för att vara sådan men tror att det hade varit ruskigt många fler som hade anmält sig till bromsbänk om det hade varit någora hundralappar billigare.
massa volvo räsers som hade velat se hur mkt hk som dem har i sin gammla volvo=P

Varför skulle just "volvo räsers" vara mer benägna om ett lägre pris varit satt? Ett utförligt resonemang tack.

Såklart vi är, vi är vana vid att allt är billigt! lolcool

Syfta mer på att folket hade tagit det för en rolig grej, fast risken finns ju att kön till bänken hade blivit längre än allt annat om det hade kostat 200 kr=P

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Mr-Bredin
10 februari 2011 · 299 Inlägg

sant men som sagt 795kr för att få sin bil bänkad e inte farligt. inte me tanke på vad det brukar kosta.

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
supra_gone_wild Drift junkie!!
11 februari 2011 · 276 Inlägg

E d insläpp kl 9 även för deltagare eller vi kan komma in tidigare så man hinner ställa upp bilarna o packa ur hela sitt bohag?? smile

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala
Nissan Silvia s15 Spec-R "Team Scorpion Drift" (1999)
EvoThomas
11 februari 2011 · 21 Inlägg

eksten skrev:

Mr-Bredin skrev:
underbart o se att de börjar trilla in en o annan bil till bromsbänken.

så vitt jag vet så har Thomas Petersen Mitsubishi Evo 3 en 4wd:en bil så jag har svårt och tro att han kommer bänka.. men vad vet jag, han kanske kommer med något annat eller så har han konventerat evon till 2wd tongue

tja jag såg det efter jag anmält mig tråkigt nog. OCH det stog inte något om att den inte tog 4wd! har till I EFTER HAND  ELLER SÅ HAR JAG DÅLIG SYN, SKA BLI KUL MELLAN DIG OCH MIG,VEM SOM ÄR SNABBAST SJ HAR MAN LAGT I EN HEL DEL PULVER TILL HAHAHAH VI SES DEN 28 MAJ:cool:

jt-racetuning.se
eksten
11 februari 2011 · 480 Inlägg

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

Mr-Bredin skrev:
underbart o se att de börjar trilla in en o annan bil till bromsbänken.

så vitt jag vet så har Thomas Petersen Mitsubishi Evo 3 en 4wd:en bil så jag har svårt och tro att han kommer bänka.. men vad vet jag, han kanske kommer med något annat eller så har han konventerat evon till 2wd tongue

tja jag såg det efter jag anmält mig tråkigt nog. OCH det stog inte något om att den inte tog 4wd! har till I EFTER HAND  ELLER SÅ HAR JAG DÅLIG SYN, SKA BLI KUL MELLAN DIG OCH MIG,VEM SOM ÄR SNABBAST SJ HAR MAN LAGT I EN HEL DEL PULVER TILL HAHAHAH VI SES DEN 28 MAJ:cool:

haha jo vi får se vem som är snabbast, har nog betydligt bättre fäster iår, och mer pulver dessutom, hur mycket vet jag inte än, men det kommer iaf vara klart till denna träffen om inget oförväntat händer wink

lämnade spridarna på tvätt idag så gjorde dem en snabb flödeskoll på dem, det är 1600cc spridare, den med minst flöde flödade 750cc, inte konstigt att den inte fått soppa tongue

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang