Inför: Invigning för Skåne Street Show i malmö 2011 den 28 Maj

EvoThomas
11 februari 2011 · 21 Inlägg

eksten skrev:

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

så vitt jag vet så har Thomas Petersen Mitsubishi Evo 3 en 4wd:en bil så jag har svårt och tro att han kommer bänka.. men vad vet jag, han kanske kommer med något annat eller så har han konventerat evon till 2wd :P

tja jag såg det efter jag anmält mig tråkigt nog. OCH det stog inte något om att den inte tog 4wd! har till I EFTER HAND  ELLER SÅ HAR JAG DÅLIG SYN, SKA BLI KUL MELLAN DIG OCH MIG,VEM SOM ÄR SNABBAST SJ HAR MAN LAGT I EN HEL DEL PULVER TILL HAHAHAH VI SES DEN 28 MAJ:cool:

haha jo vi får se vem som är snabbast, har nog betydligt bättre fäster iår, och mer pulver dessutom, hur mycket vet jag inte än, men det kommer iaf vara klart till denna träffen om inget oförväntat händer ;)

lämnade spridarna på tvätt idag så gjorde dem en snabb flödeskoll på dem, det är 1600cc spridare, den med minst flöde flödade 750cc, inte konstigt att den inte fått soppa :P

inte bra alls men bra att du har tvättat dom nu. sj har jag 1680cc. glöm inte du har en stroker 2,3 jag kör fortfarande 2,0 och kommer inte köra med mt eller Rdäck men ska hänga av dig endå hihihihi tar jag dig så ligger du långt efter du har ju strokat din aja baja,:lol:

jt-racetuning.se
eksten
11 februari 2011 · 480 Inlägg

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

EvoThomas skrev:

tja jag såg det efter jag anmält mig tråkigt nog. OCH det stog inte något om att den inte tog 4wd! har till I EFTER HAND  ELLER SÅ HAR JAG DÅLIG SYN, SKA BLI KUL MELLAN DIG OCH MIG,VEM SOM ÄR SNABBAST SJ HAR MAN LAGT I EN HEL DEL PULVER TILL HAHAHAH VI SES DEN 28 MAJ:cool:

haha jo vi får se vem som är snabbast, har nog betydligt bättre fäster iår, och mer pulver dessutom, hur mycket vet jag inte än, men det kommer iaf vara klart till denna träffen om inget oförväntat händer wink

lämnade spridarna på tvätt idag så gjorde dem en snabb flödeskoll på dem, det är 1600cc spridare, den med minst flöde flödade 750cc, inte konstigt att den inte fått soppa tongue

inte bra alls men bra att du har tvättat dom nu. sj har jag 1680cc. glöm inte du har en stroker 2,3 jag kör fortfarande 2,0 och kommer inte köra med mt eller Rdäck men ska hänga av dig endå hihihihi tar jag dig så ligger du långt efter du har ju strokat din aja baja,lol

dem är inte tvättade än, men ibörjan på nästa vecka.. strokat är inte ett plus längre som förr, hade hellre haft en 2.0, får fan så mycket längre register så nej jag ligger inte före med hjälp av strokning, det var förr när turbona inte var så utvecklade som det var dunderbra.. hoppas bara din bil går lika bra som din mun wink wink

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
EvoThomas
11 februari 2011 · 21 Inlägg

eksten skrev:

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

haha jo vi får se vem som är snabbast, har nog betydligt bättre fäster iår, och mer pulver dessutom, hur mycket vet jag inte än, men det kommer iaf vara klart till denna träffen om inget oförväntat händer wink

lämnade spridarna på tvätt idag så gjorde dem en snabb flödeskoll på dem, det är 1600cc spridare, den med minst flöde flödade 750cc, inte konstigt att den inte fått soppa tongue

inte bra alls men bra att du har tvättat dom nu. sj har jag 1680cc. glöm inte du har en stroker 2,3 jag kör fortfarande 2,0 och kommer inte köra med mt eller Rdäck men ska hänga av dig endå hihihihi tar jag dig så ligger du långt efter du har ju strokat din aja baja,lol

dem är inte tvättade än, men ibörjan på nästa vecka.. strokat är inte ett plus längre som förr, hade hellre haft en 2.0, får fan så mycket längre register så nej jag ligger inte före med hjälp av strokning, det var förr när turbona inte var så utvecklade som det var dunderbra.. hoppas bara din bil går lika bra som din mun wink wink

oooooo klart den är! annars hade jag inte sakt något hihiih. register har du inte kollat han på evo klubben den svarta evon du har lika dan setup som han ju,han tog 900hk det kan man glömma på 2,0 så du har fördelar men som jag sa sist du ska inte ladda 1,8 bar skruva upp skitet till 2,5 då händer det saker och skit i sånt med att den blåser varm luft hit och dit det är upp till specet du har i motorn med.mvh

jt-racetuning.se
OxieJP JT-RaceTuning.se
11 februari 2011 · 49 Inlägg

Hehe.. kul å se att vi är taggade inför 2011 big_smile

Glöm inte att RWD på klistrad bana äger smile

Själv satsar jag på 2,7bar för 2011 wink
(körde 1,7bar 2010)

Ses på banan!

//OxieJP
Toyota Supra MK3 "Team RaceTuning" (1989)
BMW 535d Touring M-Sport "FamiljePizzaRacern" (2005)
eksten
11 februari 2011 · 480 Inlägg

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

EvoThomas skrev:

inte bra alls men bra att du har tvättat dom nu. sj har jag 1680cc. glöm inte du har en stroker 2,3 jag kör fortfarande 2,0 och kommer inte köra med mt eller Rdäck men ska hänga av dig endå hihihihi tar jag dig så ligger du långt efter du har ju strokat din aja baja,lol

dem är inte tvättade än, men ibörjan på nästa vecka.. strokat är inte ett plus längre som förr, hade hellre haft en 2.0, får fan så mycket längre register så nej jag ligger inte före med hjälp av strokning, det var förr när turbona inte var så utvecklade som det var dunderbra.. hoppas bara din bil går lika bra som din mun wink wink

oooooo klart den är! annars hade jag inte sakt något hihiih. register har du inte kollat han på evo klubben den svarta evon du har lika dan setup som han ju,han tog 900hk det kan man glömma på 2,0 så du har fördelar men som jag sa sist du ska inte ladda 1,8 bar skruva upp skitet till 2,5 då händer det saker och skit i sånt med att den blåser varm luft hit och dit det är upp till specet du har i motorn med.mvh

jag ska inte över 2.0 med denna turbon, inte lönt ger inget mer än en rasad turbo, bättre att ha den hel, sälja den och köpa en ny nästa vinter om kommande effekt inte ska räcka, men det tror jag den kommer göra för att ta din bil iaf wink förövrigt hade den svarta exakt samma spec när han tog 774 ur den, även likadan turbo smile men det blir lite ändring i mina specs inför denna tävlingen smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
eksten
11 februari 2011 · 480 Inlägg

OxieJP skrev:
Hehe.. kul å se att vi är taggade inför 2011 big_smile

Glöm inte att RWD på klistrad bana äger smile

Själv satsar jag på 2,7bar för 2011 wink
(körde 1,7bar 2010)

Ses på banan!

ska bli intressant och se om du får bättre tid iår smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
EvoThomas
11 februari 2011 · 21 Inlägg

eksten skrev:

OxieJP skrev:
Hehe.. kul å se att vi är taggade inför 2011 big_smile

Glöm inte att RWD på klistrad bana äger smile

Själv satsar jag på 2,7bar för 2011 wink
(körde 1,7bar 2010)

Ses på banan!

ska bli intressant och se om du får bättre tid iår smile

johan får bara bättre tid om jag vill det jag mappar hans maskin och jag är sjuk den dagen så han får ladda sina 2,0bar som vanligt plus johan ska inte vara så tuff för sina 6,9 thomas har hemligheter nu som johan inte vet, och jag kommer ta johan denna gången kvittar om han laddar mer nu whoohhahahahhaha

jt-racetuning.se
eksten
12 februari 2011 · 480 Inlägg

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

OxieJP skrev:
Hehe.. kul å se att vi är taggade inför 2011 big_smile

Glöm inte att RWD på klistrad bana äger smile

Själv satsar jag på 2,7bar för 2011 wink
(körde 1,7bar 2010)

Ses på banan!

ska bli intressant och se om du får bättre tid iår smile

johan får bara bättre tid om jag vill det jag mappar hans maskin och jag är sjuk den dagen så han får ladda sina 2,0bar som vanligt plus johan ska inte vara så tuff för sina 6,9 thomas har hemligheter nu som johan inte vet, och jag kommer ta johan denna gången kvittar om han laddar mer nu whoohhahahahhaha

bättre än 6.9 hoppas jag också på wink

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
EvoThomas
12 februari 2011 · 21 Inlägg

eksten skrev:

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

ska bli intressant och se om du får bättre tid iår smile

johan får bara bättre tid om jag vill det jag mappar hans maskin och jag är sjuk den dagen så han får ladda sina 2,0bar som vanligt plus johan ska inte vara så tuff för sina 6,9 thomas har hemligheter nu som johan inte vet, och jag kommer ta johan denna gången kvittar om han laddar mer nu whoohhahahahhaha

bättre än 6.9 hoppas jag också på wink

med dom hk du och jag har så vet du att vi ska köra låga 6 handlar bara om däcken och greppet, johan har ju feta mt dragraceing däck som är lika breda som autobanan i tyskland  han körde 2 hundradelar snabbare än mig men den 28 MAJ SÄNKER JAG DIT FINA SMILE SOM DU HAR HAFT HELA VINTER DIN GRIS WWHHHOOOOHAHHAHAHAH:lol:

jt-racetuning.se
Mr-Bredin
12 februari 2011 · 299 Inlägg

EvoThomas o Eksten. det ska bli spännande o se er två i en kamp på 201 meter.

Som jag tycker det verkar så kommer ni två att bjuda upp på en Stor slagen Fajt

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
eksten
12 februari 2011 · 480 Inlägg

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

EvoThomas skrev:

johan får bara bättre tid om jag vill det jag mappar hans maskin och jag är sjuk den dagen så han får ladda sina 2,0bar som vanligt plus johan ska inte vara så tuff för sina 6,9 thomas har hemligheter nu som johan inte vet, och jag kommer ta johan denna gången kvittar om han laddar mer nu whoohhahahahhaha

bättre än 6.9 hoppas jag också på wink

med dom hk du och jag har så vet du att vi ska köra låga 6 handlar bara om däcken och greppet, johan har ju feta mt dragraceing däck som är lika breda som autobanan i tyskland  han körde 2 hundradelar snabbare än mig men den 28 MAJ SÄNKER JAG DIT FINA SMILE SOM DU HAR HAFT HELA VINTER DIN GRIS WWHHHOOOOHAHHAHAHAH:lol:

visst ska vi det, ifjol hade jag bara två hela grenrörsportar och ingen launch och ändå var jag bara 3 hundradelar slöare än dig, vi får se iår wink

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
daajvid Elektriker
12 februari 2011 · 1 138 Inlägg

Osså kommer jag med en stor tung Volvo haha:p undra va man kan få för tid. Hmm

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
big-jepp
12 februari 2011 · 3 187 Inlägg

daajvid skrev:
Osså kommer jag med en stor tung Volvo haha:p undra va man kan få för tid. Hmm

jag kommer och spelar lite med civicen smile

Honda civic "civicen" (1993)
EvoThomas
12 februari 2011 · 21 Inlägg

ja det kommer bli riktigt roligt hoppas på bra väder, VI PÅ TEAMRACETUNING SKA TA HEM SEGER DETTA ÅRET MED, antingen jag eller johan, johan kom ju 1 förra året men sket i att hämta priserna så priset gick till 2 i stället. ja ekan du var rätt nära mg men jag hade en stor stor turbo fick inga bra starter med den men nu ska du få se på PULVER HIHIHIHIHI SIIIIIAAAAAA

jt-racetuning.se
EvoThomas
12 februari 2011 · 21 Inlägg

eksten skrev:

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

dem är inte tvättade än, men ibörjan på nästa vecka.. strokat är inte ett plus längre som förr, hade hellre haft en 2.0, får fan så mycket längre register så nej jag ligger inte före med hjälp av strokning, det var förr när turbona inte var så utvecklade som det var dunderbra.. hoppas bara din bil går lika bra som din mun wink wink

oooooo klart den är! annars hade jag inte sakt något hihiih. register har du inte kollat han på evo klubben den svarta evon du har lika dan setup som han ju,han tog 900hk det kan man glömma på 2,0 så du har fördelar men som jag sa sist du ska inte ladda 1,8 bar skruva upp skitet till 2,5 då händer det saker och skit i sånt med att den blåser varm luft hit och dit det är upp till specet du har i motorn med.mvh

jag ska inte över 2.0 med denna turbon, inte lönt ger inget mer än en rasad turbo, bättre att ha den hel, sälja den och köpa en ny nästa vinter om kommande effekt inte ska räcka, men det tror jag den kommer göra för att ta din bil iaf wink förövrigt hade den svarta exakt samma spec när han tog 774 ur den, även likadan turbo smile men det blir lite ändring i mina specs inför denna tävlingen smile

en sak till han hade sina 700+hk men endå fick han rast av mig på emmaboda hahah har bevis här
http://www.garaget.org/video/63525

jt-racetuning.se
eksten
12 februari 2011 · 480 Inlägg

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

EvoThomas skrev:

oooooo klart den är! annars hade jag inte sakt något hihiih. register har du inte kollat han på evo klubben den svarta evon du har lika dan setup som han ju,han tog 900hk det kan man glömma på 2,0 så du har fördelar men som jag sa sist du ska inte ladda 1,8 bar skruva upp skitet till 2,5 då händer det saker och skit i sånt med att den blåser varm luft hit och dit det är upp till specet du har i motorn med.mvh

jag ska inte över 2.0 med denna turbon, inte lönt ger inget mer än en rasad turbo, bättre att ha den hel, sälja den och köpa en ny nästa vinter om kommande effekt inte ska räcka, men det tror jag den kommer göra för att ta din bil iaf wink förövrigt hade den svarta exakt samma spec när han tog 774 ur den, även likadan turbo smile men det blir lite ändring i mina specs inför denna tävlingen smile

en sak till han hade sina 700+hk men endå fick han rast av mig på emmaboda hahah har bevis här
http://www.garaget.org/video/63525

enligt tiden fick du 7,9821.. det är nästan slöare än jag körde med min IX steg1 så jag tror han inte fick till en speciellt bra repa om han hade sina 774hk där tongue

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
eksten
12 februari 2011 · 480 Inlägg

EvoThomas skrev:
ja det kommer bli riktigt roligt hoppas på bra väder, VI PÅ TEAMRACETUNING SKA TA HEM SEGER DETTA ÅRET MED, antingen jag eller johan, johan kom ju 1 förra året men sket i att hämta priserna så priset gick till 2 i stället. ja ekan du var rätt nära mg men jag hade en stor stor turbo fick inga bra starter med den men nu ska du få se på PULVER HIHIHIHIHI SIIIIIAAAAAA

vi får se vem som vinner smile ska bli kul iaf smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
EvoThomas
12 februari 2011 · 21 Inlägg

eksten skrev:

EvoThomas skrev:
ja det kommer bli riktigt roligt hoppas på bra väder, VI PÅ TEAMRACETUNING SKA TA HEM SEGER DETTA ÅRET MED, antingen jag eller johan, johan kom ju 1 förra året men sket i att hämta priserna så priset gick till 2 i stället. ja ekan du var rätt nära mg men jag hade en stor stor turbo fick inga bra starter med den men nu ska du få se på PULVER HIHIHIHIHI SIIIIIAAAAAA

vi får se vem som vinner smile ska bli kul iaf smile

ja men han fick 8,3 och jag drog han, skit samma om han har 2tusen hk man ska kunna köra med eller hur?, plus det regna hela dagen nästan så banan var kall och jag hade sommar däck som vanlig samma setup när vi körde på meca men mycket bättre tid men skit samma upp till bevis den 28maj ska bli riktigt roligt  hoppas din drivlina håller nu med Rdäck på banan den är ju riktigt klibbig! skorna stod kvar på banan när man gick helt sjukt klibbigt, var bänka du din bil?jag letar efter en som kan ta 4hjul mvh

jt-racetuning.se
eksten
12 februari 2011 · 480 Inlägg

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

EvoThomas skrev:
ja det kommer bli riktigt roligt hoppas på bra väder, VI PÅ TEAMRACETUNING SKA TA HEM SEGER DETTA ÅRET MED, antingen jag eller johan, johan kom ju 1 förra året men sket i att hämta priserna så priset gick till 2 i stället. ja ekan du var rätt nära mg men jag hade en stor stor turbo fick inga bra starter med den men nu ska du få se på PULVER HIHIHIHIHI SIIIIIAAAAAA

vi får se vem som vinner smile ska bli kul iaf smile

ja men han fick 8,3 och jag drog han, skit samma om han har 2tusen hk man ska kunna köra med eller hur?, plus det regna hela dagen nästan så banan var kall och jag hade sommar däck som vanlig samma setup när vi körde på meca men mycket bättre tid men skit samma upp till bevis den 28maj ska bli riktigt roligt  hoppas din drivlina håller nu med Rdäck på banan den är ju riktigt klibbig! skorna stod kvar på banan när man gick helt sjukt klibbigt, var bänka du din bil?jag letar efter en som kan ta 4hjul mvh

alla kan vi köra en dålig repa, det är allt jag menar tongue jo drivlinan är det jag oroar mig mest för, sån tur e att detta eventet är ett av de första så den borde vara hel då iaf smile tänkte ta maxxtuning denna gången, men närmaste 4wd bänk jag vet är tsmotorsport i åstorp..

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
EvoThomas
12 februari 2011 · 21 Inlägg

eksten skrev:

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

vi får se vem som vinner smile ska bli kul iaf smile

ja men han fick 8,3 och jag drog han, skit samma om han har 2tusen hk man ska kunna köra med eller hur?, plus det regna hela dagen nästan så banan var kall och jag hade sommar däck som vanlig samma setup när vi körde på meca men mycket bättre tid men skit samma upp till bevis den 28maj ska bli riktigt roligt  hoppas din drivlina håller nu med Rdäck på banan den är ju riktigt klibbig! skorna stod kvar på banan när man gick helt sjukt klibbigt, var bänka du din bil?jag letar efter en som kan ta 4hjul mvh

alla kan vi köra en dålig repa, det är allt jag menar tongue jo drivlinan är det jag oroar mig mest för, sån tur e att detta eventet är ett av de första så den borde vara hel då iaf smile tänkte ta maxxtuning denna gången, men närmaste 4wd bänk jag vet är tsmotorsport i åstorp..

okej har du bokat tid på maxxtuning så fall när? har hört att ts bänk är inte bra det blir mycket skillnad på deras enligt effekten var ligger maxxtuning?

jt-racetuning.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang