nu är bilen provkörd och klar för besiktning på måndag... Ska bara göra om 2st An6 ledningar från tankpumpen som inte ville sig riktigt som jag ville..
tror det kommer vara ditt bränslesystem och spridare som kommer säga stop
mina soppaslangar var för små, har motsvarande an8, ska byta till an10 nu i vinter och en ny mappning innan sommaren
ska du köra orginalinsug?
An8 säger knappast stop vid in effekt. Jag åker en bit mer effekt än det med an8
det är inte riktigt an 8 jag har, men nästan ( kör industrislangar) och det var soppan som tog slut vid min effekt, och det är 1600cc spridare och en fuellab 1300hp bränslepump, tror inte det var något av de två sakerna iaf..
tror det kommer vara ditt bränslesystem och spridare som kommer säga stop
mina soppaslangar var för små, har motsvarande an8, ska byta till an10 nu i vinter och en ny mappning innan sommaren
ska du köra orginalinsug?
Jag har dubbla 8mm matarslangar 8dubbla pumpar som går separat) & enkel 8mm retur, funkar utan minsta problem med 2,3 bars ladd konstant, tror snarare det är så att pumpen inte orkar helt,.
tror det kommer vara ditt bränslesystem och spridare som kommer säga stop
mina soppaslangar var för små, har motsvarande an8, ska byta till an10 nu i vinter och en ny mappning innan sommaren
ska du köra orginalinsug?
Jag har dubbla 8mm matarslangar 8dubbla pumpar som går separat) & enkel 8mm retur, funkar utan minsta problem med 2,3 bars ladd konstant, tror snarare det är så att pumpen inte orkar helt,.
även mina kopplingar är industrikopplingar för 300 bar eller ngt, stryper rätt mycket..