bilen har mappats aj JRM, den slutade på 482hk endast. JRM säger att intercoolern kyler för dåligt. Samtidigt går den in i surge väldigt tidigt, lite strul med justeringen av mivec-kamstyrningen har det varit, jag tror att de ligger ett samband där. För på 1.8kg i ladd ska den pumpa fr 550hk iaf säger de som kan det här.
Men vi får se hur detta slutar iaf....
550hk på 1.8 i ladd ska inte vara några problem alls, jag har en likadan turbo, laddar 1.8 och fick ut 645hk med sprucket grenrör och vacumsläcka
bilen har mappats aj JRM, den slutade på 482hk endast. JRM säger att intercoolern kyler för dåligt. Samtidigt går den in i surge väldigt tidigt, lite strul med justeringen av mivec-kamstyrningen har det varit, jag tror att de ligger ett samband där. För på 1.8kg i ladd ska den pumpa fr 550hk iaf säger de som kan det här.
Men vi får se hur detta slutar iaf....
550hk på 1.8 i ladd ska inte vara några problem alls, jag har en likadan turbo, laddar 1.8 och fick ut 645hk med sprucket grenrör och vacumsläcka
iofs kör jag strokad 2.3l och ett annat insug
Det måste vara jrm som inte fått till kamstyrningen misstänker jag då.. hmm...
bilen har mappats aj JRM, den slutade på 482hk endast. JRM säger att intercoolern kyler för dåligt. Samtidigt går den in i surge väldigt tidigt, lite strul med justeringen av mivec-kamstyrningen har det varit, jag tror att de ligger ett samband där. För på 1.8kg i ladd ska den pumpa fr 550hk iaf säger de som kan det här.
Men vi får se hur detta slutar iaf....
550hk på 1.8 i ladd ska inte vara några problem alls, jag har en likadan turbo, laddar 1.8 och fick ut 645hk med sprucket grenrör och vacumsläcka
iofs kör jag strokad 2.3l och ett annat insug
Det måste vara jrm som inte fått till kamstyrningen misstänker jag då.. hmm...