var ett tag sen de vart nån uppdatering så nu var de på tiden. har hänt en del saker sen senaste updateringen
gjort klart motorfästena
monterat på 164:ans motorkuddar :thumbright:
testade planingsverktyget till aluminiumtoppar, vart fin yta, tog 2 tiondelar
skar ut en avgasfläns med den vart för stor så man fick inte bort tändstifftena :doh: ska skära en ny i morgon
börjat gjort en fläns till nya oljetråget
börjar få lite form rymmer nog lite extra olja :thumbright:
nästan klart
har äntligen fått TURBON vart en TB70-03 från Turbobanditen
i morgon ska jag skära ut en avgasfläns och en fläns till turbon. sen har jag beställt tryckrör långradies till grenröret så ska hämta dom i morgon så i helgen blir det grenrörsbygge :twisted:
i morgon ska jag skära ut en avgasfläns och en fläns till turbon. sen har jag beställt tryckrör långradies till grenröret så ska hämta dom i morgon så i helgen blir det grenrörsbygge :twisted:
Tjena tjena Här är ju en a-tralla man känner igen ifrån epatrektor.org Ja du jobbar hårt, de behöver väl inte sägas mer än en gång, detta ska förljas!!
Galet vad du bygger! gillar starkt att du gör så mkt själv du gör inte tråget på beställning?
är du sugen på ett tråg
Cadillac123 skrev:
Vackert vacket!!!
tackar tackar
__Mackee__ skrev:
sjukt snyggt som vanligt !
tackar o bugar
Bmw_Bertil skrev:
fy fan va du jobbar ! Riktigt snyggt blir de ju med !
tackar så mycket: )
Eleanor-Mannen skrev:
Tjena tjena Här är ju en a-tralla man känner igen ifrån epatrektor.org Ja du jobbar hårt, de behöver väl inte sägas mer än en gång, detta ska förljas!!
jasså, roligt att höra:) tack så mycket
Volvo Knugen skrev:
Grymt bygge detta Sjukt snygga svetsar du får till Vad kör du med för svets? TIG?
tack roligt att du gillar dom AC/DC TIG
linnee skrev:
Ser NICE ut ! lycka till
tack: )
_DamnIt skrev:
För jävla fint oljetråg!
tack så mycket:) älskar att få positiva komentarer:D