TheGuard: Ja man får ju göra det man kan när man bor i lägenhet lixom. ^^
NETTAN: Stort tack girl, är så glad!!
A_Amby: Jag är där och läser en del, riktigt mycket bra och kunnigt folk som delar med sig av det de kan.
Ja den kommer att lackas om, just nu lutar det mot blanksvart. Sen drömmer jag nu om att ha den i Nissans LP2 (svart-lila metallic), men det får vänta tills jag tränat på lacka metallic lite mer.
SpeedOfLight: Flytta på Elgiganten..? Herregud jag vet inte om jag vill veta varför eller hur det gick till. :S
Just nu planerar jag endast att gå igenom den ordentligt och byta vissa slitdelar, och att lacka den till våren. Försöker att inte get too carried away, utan en bra grund bygger man inga slott ju.
Det låter ju läckert med diodbandet, minns du var exakt det satt monterat?
Updatering:Har rengjort ett par originaldimljus som jag fick med när jag köpte allt som blev över från en Celica GTi som skulle bli folkracebil, dom är rätt så blästrade av stensprut men jag funderar om det går att rädda dem på något vis. här kommer en bild på hur det ser ut om man stryker lite vatten på det ena ljuset för att simulera hur det skulle kunna tänkas bli med klarlack. Självklart PPGs 2 komponents klarlack i flera lager i så fall, vanlig klarlack skulle ju slitas bort på nolltid.
I bakgrunden ser man ramarna, en rengjord för jämförelse syfte.
Vad tror ni, skulle det fungera? (Man kan ju inte köra Celica utan dimljus trots allt)