3282
Sök

Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

Gött mos
1 096 Inlägg
28 maj 2011
Var där klockan fyra, kunde tyvärr inte komma från jobb tidigare och missade o knipa två däck från AT-däck hmm

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

8 Inlägg
28 maj 2011
Folk står nere i ett parkeringsgarage i centrala Helsingborg, nere vid hamnen.

M3 E46 *smg*
E30 325 #84 BMW Cup
www.streetpower.se

158 Inlägg
28 maj 2011
Nitrometanskada skrev:
Var där klockan fyra, kunde tyvärr inte komma från jobb tidigare och missade o knipa två däck från AT-däck hmm

de fixar vi. www.atdack.se så tar vi de därifrån smile

200SX POWER
42 Inlägg
28 maj 2011
grymt bra träff idag smile

nismo power =)

hondaaaaa
411 Inlägg
28 maj 2011
Skulle nog tro det ifall vädret blir bättre smile

Old hondas never die, they just get faster!
"Learn to drive a slow car fast. Otherwise you'll just drive a fast car, slow."
Club JDM of Sweden

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
351 Inlägg
28 maj 2011
Nån som vet om/var folk kommer träffas ikväll?

293 Inlägg
28 maj 2011
många fina bilar ni hade gott folk smile . synd man missa "dumma chef" . blir det något ikväll som sagt ?

2 Inlägg
28 maj 2011
Borde haft bättre info om crusingen!!!

807 Inlägg
28 maj 2011
SLVS skrev:

håller med, blev jäkla rörigt. Men jag är helt säker att det kommer funka asbra nästa gång.
JAg tyckte träffen var hur kul som helst, massa roliga människor, snygga bilar och så vann jag pris. Hur bra som helst, ses igen nästa gång!

I'd rather die like a man, than live like a coward

479 Inlägg
28 maj 2011
LimpanS skrev:
Nån som vet om/var folk kommer träffas ikväll?

Ja de undrar jag med tongue

I´m living my life a quarter mile at the time!

2 Inlägg
28 maj 2011
drazen_gti skrev:
SLVS skrev:

håller med, blev jäkla rörigt. Men jag är helt säker att det kommer funka asbra nästa gång.
JAg tyckte träffen var hur kul som helst, massa roliga människor, snygga bilar och så vann jag pris. Hur bra som helst, ses igen nästa gång!

Ja förhoppningsvis, var jätte trevligt på träffen, lite för oorganiserat med crusingen som sagt! Men det fixar sig nog till nästa år. Grattis till priset! big_smile så syns vi säkert nästa gång!

957 Inlägg
28 maj 2011
Det var  riktit bra träff synd bara att vädret   förstörde det roliga men men få väll hoppas på bättre väder nästa gång det enda som var lite dåligt är  info om cruzingen  det var  lite vilt  för folk körde hit och dit tillslut vise   ingen vart de ska  utan alla körde efter  den framför och han framför viste ej vart han ska heller
Anas  Bra jobba  Wanga Nissar:p

Lastbilschaffis
79 Inlägg
28 maj 2011
Transporter89 skrev:
Det var  riktit bra träff synd bara att vädret   förstörde det roliga men men få väll hoppas på bättre väder nästa gång det enda som var lite dåligt är  info om cruzingen  det var  lite vilt  för folk körde hit och dit tillslut vise   ingen vart de ska  utan alla körde efter  den framför och han framför viste ej vart han ska heller

Ja jag fick ligga längst fram ett tag och visste inte var jag skulle. men ringde så kom vi på plats sen!smile

Mer kurvor åt folket!

4 Inlägg
28 maj 2011
Ganska många finns på stattena p-hus

957 Inlägg
28 maj 2011
Helli skrev:
Transporter89 skrev:

Ja jag fick ligga längst fram ett tag och visste inte var jag skulle. men ringde så kom vi på plats sen!smile

a jag körde runt efter  ens vart evo och en  R34 GTT skyline  sen tilsut trötnade man  på joga de  sen körde hemm men det var  roligt endå

957 Inlägg
28 maj 2011
tha_boss skrev:
Ganska många finns på stattena p-hus

o fan det visste man ingeting om   borde ha varit lite bättre info om det  men jaja

Race For Fun!
379 Inlägg
28 maj 2011
Min Evo 8:a kom på 3:plats big_smile

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun

Sök