3567
Sök

Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

412 Inlägg
26 december 2010
RainaX skrev:
bara ta över en bit på välas parkering? XD fast är väl kanske inte så omtyckt?

Brukar inte vara det. Speciellt inte när det är en helt vanlig lördag. Dessutom efter löning. Så kommer antagligen vara fullt pådrag där tyvärr... hmm

En häst har en hästkraft! Eller..?!

allt som går fort.
7 Inlägg
26 december 2010
Kommer ner om allt håller o blir färdigt .

186 Inlägg
26 december 2010
ja dycker nog upp big_smile

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!

457 Inlägg
26 december 2010
Trådstartare
Puttejohnsson skrev:
RainaX skrev:
bara ta över en bit på välas parkering? XD fast är väl kanske inte så omtyckt?

Brukar inte vara det. Speciellt inte när det är en helt vanlig lördag. Dessutom efter löning. Så kommer antagligen vara fullt pådrag där tyvärr... hmm

- Självklart finns det en "plan2" och "plan3" ifall det inte skulle funka på Biltema.
detta får vi kolla upp i början av året.

Angående Väla så är svaret NEJ! Vi tycker inte riktigt att det är ett jätte bra ställe när dem inte ville erbjuda oss el från Wangan Meet 1.

Det finns massor av ställen i Helsingborg man kan ha träffen på se det kommer att ordna sig.
Men planen är fortfarande Biltema men som sagt detta kommer att kollas upp smile

200SX POWER
42 Inlägg
26 december 2010
ja fick tips från lewan här på garaget att man kanske kan ha träffen på famillias parkering smile

nismo power =)

443 Inlägg
27 december 2010
om min skyline är färdig byggd så kommer jag i år igen big_smile

457 Inlägg
27 december 2010
Trådstartare
TaGzOr skrev:
ja fick tips från lewan här på garaget att man kanske kan ha träffen på famillias parkering smile

- Tack för tips smile tar vi gärna emot. Men Biltema ska kollas upp först. smile

2 077 Inlägg
27 december 2010
hoteyes skrev:
TaGzOr skrev:

- Tack för tips smile tar vi gärna emot. Men Biltema ska kollas upp först. smile

Ja biltema har ett stort + då dem dels gillade eventet samt lät oss få både el och vatten utan och behöva betala för det.
Samt dem var riktigt trevliga med och hjälpte oss mycket med.

Man kan ju ha fotograferingen i parkeringshuset bakom dunkers med.

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

412 Inlägg
27 december 2010
TaGzOr skrev:

Alltså inte för att vara nedklankande, men träffen är fortfarande på en lördag efter löning, Familias (likaså Välas, vilket jag skrivit tidigare) kommer antagligen att vara knöka fulla. Enda hoppet tror jag, av det vi nämnt i denna tråd, är Biltemas parkering. Om det mot förmodan skulle finnas någon plats vid Familia/City Gross tror jag att den enda parkeringen som är ledig är den längst bort från Familia/City Gross. Den som ligger precis bredvid Bauhaus.

Mvh
Putte

2 077 Inlägg
27 december 2010
Puttejohnsson skrev:
TaGzOr skrev:

Alltså inte för att vara nedklankande, men träffen är fortfarande på en lördag efter löning, Familias (likaså Välas, vilket jag skrivit tidigare) kommer antagligen att vara knöka fulla. Enda hoppet tror jag, av det vi nämnt i denna tråd, är Biltemas parkering. Om det mot förmodan skulle finnas någon plats vid Familia/City Gross tror jag att den enda parkeringen som är ledig är den längst bort från Familia/City Gross. Den som ligger precis bredvid Bauhaus.

Mvh
Putte

Men vi satsar på Biltema på grund av dem gav oss allt och vi är dem evigt tacksamma smile
Dem sa sist att om vi skötte oss skulle det vara OK, och d gick ju asbra sist smile
Vi satte ju regler redan på första träffen och det är skönt att dem hållts alla eventen, stor eloge till er deltagare där!

412 Inlägg
27 december 2010
JDMCRAZE skrev:
Puttejohnsson skrev:
TaGzOr skrev:

Mvh
Putte

Men vi satsar på Biltema på grund av dem gav oss allt och vi är dem evigt tacksamma smile
Dem sa sist att om vi skötte oss skulle det vara OK, och d gick ju asbra sist smile
Vi satte ju regler redan på första träffen och det är skönt att dem hållts alla eventen, stor eloge till er deltagare där!

Det tycker jag definitvt! Exakt min tanke! Bättre det än att chansa på Familia så finns det ingen plats liksom. Men perfekt, Biltema it is! big_smile big_smile

2 077 Inlägg
27 december 2010
Puttejohnsson skrev:
JDMCRAZE skrev:
Puttejohnsson skrev:

Mvh
Putte

Det tycker jag definitvt! Exakt min tanke! Bättre det än att chansa på Familia så finns det ingen plats liksom. Men perfekt, Biltema it is! big_smile big_smile

Måste bara säga en sak till, jag personligen gillar att ni ger tips osv samt säger hur det var osv smile
Om vi ska utvecklas måste vi ju lyssna på er som kommer smile
Vi är alla öppna för förslag, men det jobbas med träffen oavbrutet i bakrunden ska ni veta smile

Som sagt dem är inte 100, men jag tror våra chanser där är mycket goda!

412 Inlägg
27 december 2010
Om de går med på det och de verkar positiva, så hade man kanske kunnat ha ett lotteri, köper lotterna, (eller om Biltema är schysta och sponsrar) och har något trevligt i högsta vinsten t.ex en huvudenhet till stereon, fälgar, högtalare, bas etc. Hade kanske varit lite fräckt, vad vet jag. Bara en tanke from me to you smile

2 077 Inlägg
27 december 2010
Puttejohnsson skrev:
Om de går med på det och de verkar positiva, så hade man kanske kunnat ha ett lotteri, köper lotterna, (eller om Biltema är schysta och sponsrar) och har något trevligt i högsta vinsten t.ex en huvudenhet till stereon, fälgar, högtalare, bas etc. Hade kanske varit lite fräckt, vad vet jag. Bara en tanke from me to you smile

Dem gav ju oss elen och vatten sist, men väl värt ta upp med dem då vi drar dit och snackar med dem big_smile

Kan säga en pågående sak med, det kanske blir en överraskning där med wink

412 Inlägg
27 december 2010
JDMCRAZE skrev:
Dem gav ju oss elen och vatten sist, men väl värt ta upp med dem då vi drar dit och snackar med dem big_smile

Tycker jag! smile

clubjdm.se
462 Inlägg
27 december 2010
Skulle väll vara roligare att vinna lite roligare saker än biltema högtalare?

www.clubjdm.se

2 077 Inlägg
27 december 2010
Asse_ skrev:

Vi har ju bäst motor,people's choice, 3-1 bil pokaler big_smile

8 Inlägg
27 december 2010
Asse_ skrev:

kvittar vad man vinner eller?pris som pris!

412 Inlägg
27 december 2010
Asse_ skrev:

Var bara ett exempel... Men du förstår poängen? smile

412 Inlägg
27 december 2010
dizzthiz skrev:
Asse_ skrev:

kvittar vad man vinner eller?pris som pris!

+1

Sök