Eftersom jag fick förhinder förra året tänker jag redan nu föranmäla till träffen i år Hoppas man inte blir för utskrattad i en bil som inte består av 25kg spackel
Rätt så långt men det är lite ändrade klasser samt nya.. Volvo-klass, Europa klass, Asian klass, Amerikansk klass, Best ICE, Epa/A-traktor klass, Best Female klass Dessa klasser är priliminära med tanke på hur många som kommer anmäla sej. Några andra klasser är på gång oxå..
Rätt så långt men det är lite ändrade klasser samt nya.. Volvo-klass, Europa klass, Asian klass, Amerikansk klass, Best ICE, Epa/A-traktor klass, Best Female klass Dessa klasser är priliminära med tanke på hur många som kommer anmäla sej. Några andra klasser är på gång oxå..
Låter ju intressant.. Men bort med Epa klassen och upp med en Saab-klass ist.. då de två "svenska" märkena borde ha var sin klass..
tycker att en epa klass kan få vara med, men väl utvalda traktorer! som dom ni pratade om i Lidköping Alexiz! men även en saab klass skulle kunna få va med tycker jag också!
ska försöka få klart caddyn i tillräckligt skick också! också får vi putsa lite extra på forden till dess också!