Och jag slänger in Accord 2.4 executive. Vid 6000rpm kommer vtecen och sedan är det vilt upp till 7500. Roligare än så kan man inte ha i en familjeräser.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Men förmodligen är dem hårt körda och behöver kärlek med tiden. Men så är det ju med alla bilar med stora motorer.
Jag själv hade ialf tittat på Bmw 330 eller en M3 E36.. Om valet varit med med den budgeten..
E36:an är otroligt rolig ialf. Ska själv uppgradera till E46:a till nästa vår, så även dessa är otroligt trevliga med sin lite mera "moderna" inredning samt utrustning.. Dock föredrar jag faktiskt E36:an invändigt tycker den är mer förar personlig.. man har allt precis där man behöver det.
Men ska inte snacka inredning mer haha, men kan ialf rekommendera båda 3 serierna.. otroligt roliga bilar med gott om effekt från fabrik..
M3 3.2 har 6vxl, och man måste aldrig meka själv med någon bil men om något utöver det normala ger upp på en sportbil i stil med en M3 får du vara beredd på att det kostar (ibland mycket) mer än till en vanlig bil.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
En Toyota Chaser,5 sitsig nästan samma motor som i supran har för mig den är 6 växlad med samt bakjulsdrift och sen får du ju samma hållbarhet motormässigt som supra sen är den GANSKA mycket ovanligare än alla andra alternativ med
Varför vara som alla andra när man kan vara egen? Sen ber du superior imports fixa en
www.superiorimports.se Du kanske får hosta upp 10-20k extra till men sen får du en i asfint skick med då
Senast redigerat av JDMCRAZE (14 november 2010)
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!