Saab 9000 aero med lagomt mkt motor och chassi som ständigt uppgraderas för bättre väghållning. Projektet är inspirerat av 90 talets Supertouring bilar som bland annat kördes i BTCC
Den som lever får väl se om ja målar den eller inte innan ja monterar den var ju bara för å visa hur de vart ja la ut bilder på den så fort, är ju som sagt lite mer jag ska göra på den.
Blir ju ganska bajsigt efter att man har tagit bort asfaltsmattorna, ser ju ut typ såhär överallt i bilen
Lite mer kolfibersaker är på G till bilen å här är en bild på en av alla sakerna
Har också fixat endel med bakaxen men än är de mkt fix kvar innan den är redo att hamna på bilen, bland annat slitsade/hålborrade skivor. Innerskärmarna har fått gälar för att släppa ut övertrycket från hjulhusen
Har också modifierat bakskivorna lite samt målat dom, ska ta lös framskivorna å måla dom samma färg så dom matchar
Har elektrolysat bort all rost från naven till bakaxeln så dom är helt rostfria nu, behöver bara hitta nån stor balja som ja kan sänka ner själva axeln i så jag får bort rosten från den med, funderade på badkaret men fick inte för tjejen
Eller racebromsskivor men dom är iaf lättare än org å de är ju huvudsaken Bra med så lite ofjädrad vikt som möjligt.
Har förresten varit å köpt en låda nu som nästan hela bakaxeln från plats i så nu blir de å elektrolysa bort rosten från den å sen måla med epoxyfärg så är den klar å monteras
Behövde fixa nytt sugrör till turbon å tänkte först göra i alu men kolla runt lite å hitta inte riktigt dom dim på rör jag ville ha å sen krångligt å hitta nån som kan svetsa skiten åt mig när ja inte kan TIG men då kom ja på att de finns ju ett material som jag har börjat kunna ganska bra nu