Du kan ju komma å fixa mina kablar också medans du är igång håller på med samma på min
haha , skit kass på el. dock e detta ett stort undantag till att lära sig. vilket sprut kommer du köra med? btw har du kvar fk blocket o var bor du? sugen på o åka o hämta ett snart dock inte för långt ifrån jkpg.
Du kan ju komma å fixa mina kablar också medans du är igång håller på med samma på min
haha , skit kass på el. dock e detta ett stort undantag till att lära sig. vilket sprut kommer du köra med? btw har du kvar fk blocket o var bor du? sugen på o åka o hämta ett snart dock inte för långt ifrån jkpg.
Som mig då, haha.. har ett färdigt ms ah de är kvar ingen jävel som vill ha de. äh de är ju bara 30mil
Som mig då, haha.. har ett färdigt ms ah de är kvar ingen jävel som vill ha de. äh de är ju bara 30mil
okej, fint kanske hämtar ditt då, vart bor du? hur e skicket på de, cylinderväggar osv
okej, fint kanske hämtar ditt då, vart bor du? hur e skicket på de, cylinderväggar osv
Fungerade klockrent innan den togs ur, men har legat ute i sommar så lite ytrost finns. men du ska väl ändå renovera upp de å greja. kan skicka några bilder.
Fungerade klockrent innan den togs ur, men har legat ute i sommar så lite ytrost finns. men du ska väl ändå renovera upp de å greja. kan skicka några bilder.
jo men bra att de inte finns vändkanter osv , a gör de hade varit fint
har stött på ett problem, ska ta bort värmepaketet då ac paketet ska bort o fattar inte hur de sitter. har lossat ett fäste ovan kupé fläkten men hittar inga andra fästen, kollat överallt men fattar inte hur man får bort det, ngn som vet är jag jätte tacksam för svar.
Gott projekt, ännu bättre med hva bor ska följas Ska du inte ha någo värme alls?
ajjemen, hehe tackar jo värme ska ja ha, måste bort med värme-paketet för o få bort ac paketet, ska dra prospark härvan via de hålet nämligen. men sen ska ju värme paketet i igen.
nu e värmepeketet ute o sprutet indraget, blev sjukt gott med plats utan , dock så spelar värmen ingen roll då bilen bara kommer brukas på sommaren samt på is.
lite inkoppling av motor härvan.
utgången för motor härvan. hängde bara upp den där så allt slipper vara i vägen,
provtestade börnfälgarna 17" eiker med 225 däck, dock för hög profil "50" . ska kränga dit lågprofils däck nästa vecka.
nya insuget, omgjort av förra ägaren med 8 spridare, bara skaffa 4st göna R spridare till så e de klart,
Men du måste väll ha ngn form av ventilation? Annars blir det ju immigt och jävligt? Och det är ju ganska mkt av "sommaren" som är ganska kallt också då man vill ha lite värme? Men du gör som du såklart:)