Läste just tråden ang. öl så då måste jag ju kolla om någon dricker whisky/konjak/calvados
Är själv mycket för whiskey och provar gärna nya sorter. Köpte nyligen en 14 årig "Scapa" samt en 10 årig "Talisker". Perfekt nu när regnet öser ner och det är lite smygkallt ute (piteå).
If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
Läste just tråden ang. öl så då måste jag ju kolla om någon dricker whisky/konjak/calvados
Är själv mycket för whiskey och provar gärna nya sorter. Köpte nyligen en 14 årig "Scapa" samt en 10 årig "Talisker". Perfekt nu när regnet öser ner och det är lite smygkallt ute (piteå).
inte för att hancka men stavas de inte W H I S K E Y???
inte för att hancka men stavas de inte W H I S K E Y???
hancka? Prosit!
Well.. var som på på whiskey.. men när ja kollade lite sorter på systembolaget så stod det whisky, därav valet av båda stavningarna i mitt inlägg
Känns dock att whiskey ser bättre ut.. Haha
If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
Päronkonjaklikör för att va noga...... Talisker är min favorit, Bowmore är helt ok o en hel del andra sorter jag smakat och gillat som jag inte minns namnet eller kan stava till....