15 sidor och byggandet har ännu inte påbörjats. Jag längtar efter att se vad som händer när lådan ska börja konstrueras. För att inte tala om allt inkopplande!
15 sidor och byggandet har ännu inte påbörjats. Jag längtar efter att se vad som händer när lådan ska börja konstrueras. För att inte tala om allt inkopplande!
Mot 100 sidor, och framåt!
Tycker det osar katt lång väg.. Mindre snack mer verkstad!!
Skaffa hjälp på annat håll för detta är inte hållbart, det förstår ju vem som helst. Typ 54 nya inlägg i denna tråden varje dag och det leder typ till klarhet i max en fråga. Tänker precis samma sak som "Ompa2000". Hur fan skall det gå när väl grejerna kommer??
Off topic: Någon som har tips på vad man kan täta kickpanelerna med i en bmw 525 e34? Dämpull? Eller finns det något annat mjukt att stoppa in så det blir tätt? (haha lät fan kul)
Vart tog bilderna vägen nu då? Är så j...a tråkigt att sitta och lägga ner tid och energi på såna som bara vill ha uppmärksamhet. Peronligen tycker jag denna tråden borde låsas/tas bort
Vart tog bilderna vägen nu då? Är så j...a tråkigt att sitta och lägga ner tid och energi på såna som bara vill ha uppmärksamhet. Peronligen tycker jag denna tråden borde låsas/tas bort
Håller med fullständigt. Har följt denna tråden sen start. Detta är bara pinsamt... Stackars kille.