2782
Sök

Tips på saker som man ska tänka på när man installerar ljud i bilen

Team dBakuten
3 453 Inlägg
10 januari 2011
BJonsson skrev:
Ja det verkar ju som att jag fick rätt om TS trollande.....

Jävla skitskalle,man lägger ner tid för att hjälpa till och vara snäll!

Luktade bränt om hela tråden efter tionde sidan med meningslöst babblande..

Inte första gången sådana här trådar dyker upp med mottot "mycket snack lite verkstad"..

Om inte trådskaparen har något att tillföra längre tycker till och med jag att den borde låsas.
Senast redigerat av Tokken (10 januari 2011)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

4 074 Inlägg
10 januari 2011
Håller med Tokken lås tråden

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

412 Inlägg
10 januari 2011
Trådstartare
BJonsson skrev:

saker kommer visst hända.. men i en projekt tråd.. och de blir när jag har hittat ett garage till bilen som nu står in snöad.. meningen var att jag skulle ha bilen på pappas jobb men så blev de ej .. va inte orolig de kommer hända saker.. jag förstår inte varför du e sur-.- du har hjälpt mig o jag tackar för all hjälp .. projekt ska ta sin början inom snar framtid!
Senast redigerat av extremtKnAz (10 januari 2011)

We have no blood, Only hardstyle running through our veins

4 074 Inlägg
10 januari 2011
extremtKnAz skrev:
BJonsson skrev:

saker kommer visst hända.. men i en projekt tråd.. och de blir när jag har hittat ett garage till bilen som nu står in snöad.. meningen var att jag skulle ha bilen på pappas jobb men så blev de ej .. va inte orolig de kommer hända saker.. jag förstår inte varför du e sur-.- du har hjälpt mig o jag tackar för all hjälp .. projekt ska ta sin början inom snar framtid!

Okej låter bra... men vi får väl se!

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

412 Inlägg
11 januari 2011
Trådstartare
BJonsson skrev:
extremtKnAz skrev:
BJonsson skrev:

Okej låter bra... men vi får väl se!

ja, för så rik e jag inte så jag kan ha dom som ''prydnad'' inte, utan dom ska få jobba hårt i bilen wink
Senast redigerat av extremtKnAz (11 januari 2011)

2 035 Inlägg
11 januari 2011
snar framtid säger du?
Isåfall är du färdig i helgen! cool

Biljudsveteran sen 1984!

Osponsrad
1 631 Inlägg
11 januari 2011
extremtKnAz skrev:
bosabengt skrev:
vilken klåparritning. Varför kollar du inte bara på RF ritningen. förklara varför du gör en egen som är fel.

Såhär kan du ju koppla! Bara det inte är fel nu. hehe

http://img18.imageshack.us/img18/7911/kopplingv.jpg

så bosabengt jag ritade av din fast dela upp sladdarna så man ser hur dom kopplas samman.. nu ska de väll ändå va rätt ? hmmsmile
http://www1.garaget.org/gallery/archive/149478/1029377_beo8fq.jpg

Tyckte du sa att du inte kunde lägga upp bilder. Upp med bilder då för XXX. Skyll inte på väder,din bror,sjukdommar,startsida,mammas tofflor eller din fars jobb.

Jääälar vad det tar tid .  Snart två månader och 16 sidor sedan tråden skapades och vad har vi sett ?? Öka nu din  snorunge ! Fubbick !

Tycker synd om alla som hjälpt dig. Fler som dig så kanske alla billjudsnördar försvinner och vad skall jag då ha som kvälllektyr ??

Ursäkta om jag verkar sur men jag stör mig på sånt häringa.. Mvh
Senast redigerat av BudgetDunkaren (11 januari 2011)

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

412 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
bosabengt skrev:
snar framtid säger du?
Isåfall är du färdig i helgen! cool

som sagt när jag har ett garage !

412 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
BudgetDunkaren skrev:
extremtKnAz skrev:
bosabengt skrev:
vilken klåparritning. Varför kollar du inte bara på RF ritningen. förklara varför du gör en egen som är fel.

Såhär kan du ju koppla! Bara det inte är fel nu. hehe

http://img18.imageshack.us/img18/7911/kopplingv.jpg

så bosabengt jag ritade av din fast dela upp sladdarna så man ser hur dom kopplas samman.. nu ska de väll ändå va rätt ? hmmsmile

Tyckte du sa att du inte kunde lägga upp bilder. Upp med bilder då för XXX. Skyll inte på väder,din bror,sjukdommar,startsida,mammas tofflor eller din fars jobb.

Jääälar vad det tar tid .  Snart två månader och 16 sidor sedan tråden skapades och vad har vi sett ?? Öka nu din  snorunge ! Fubbick !

Tycker synd om alla som hjälpt dig. Fler som dig så kanske alla billjudsnördar försvinner och vad skall jag då ha som kvälllektyr ??

1. visste inte hur man lägger upp bilder innan men nu vet jag, och där är uppe bilder på mitt steg.
2. skyller inte på något (förutom att jag inte har ett garage och där för j*vla snön) som är sant!
3. 16 ja , och det är sånna som dig som gör tråden längre!

okej, så här ligger de till,  jag har inget garage som jag skrev i ett tidigare inlägg därför kan jag inte påbörja mitt projekt förens jag har tillgång till ett, och du och alla andra (dom som är sur) får bli hur sura dom vill för stressa igenom projektet ute i snön kommer jag inte göra så är de bara!. kan du förklara för mig varför du vill att projektet ska börja just nu i januari ? förlåt för min ord men de angår vell för fan inte dig. Så alltså mister jag hellre några som hjälper mig här på garaget än stressar igen de här nu !!

DLS
1 147 Inlägg
12 januari 2011
extremtKnAz skrev:
BudgetDunkaren skrev:
extremtKnAz skrev:

1. visste inte hur man lägger upp bilder innan men nu vet jag, och där är uppe bilder på mitt steg.
2. skyller inte på något (förutom att jag inte har ett garage och där för j*vla snön) som är sant!

okej, så här ligger de till,  jag har inget garage som jag skrev i ett tidigare inlägg därför kan jag inte påbörja mitt projekt förens jag har tillgång till ett, och du och alla andra (dom som är sur) får bli hur sura dom vill för stressa igenom projektet ute i snön kommer jag inte göra så är de bara!. kan du förklara för mig varför du vill att projektet ska börja just nu i januari ? förlåt för min ord men de angår vell för fan inte dig. Så alltså mister jag hellre några som hjälper mig här på garaget än stressar igen de här nu !!

Lägg upp bilder på alla dina prylar, skriv en lapp där det tydligt står: "Jag är inget troll" och ta kort på lappen tillsammans med dina prylar. Först då tror jag du är på riktigt.

Om du inte ska börja nu, varför starta tråd?

412 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
huntelaar skrev:
extremtKnAz skrev:
BudgetDunkaren skrev:

Lägg upp bilder på alla dina prylar, skriv en lapp där det tydligt står: "Jag är inget troll" och ta kort på lappen tillsammans med dina prylar. Först då tror jag du är på riktigt.

Om du inte ska börja nu, varför starta tråd?

kan jag göra om du vill eller om du inte ''tror'' på mig.. de ska göras med desamma smile projekttråden e ju inte startad ?

282 Inlägg
12 januari 2011
extremtKnAz: Du startar trådar här och där och ställer 100-tals frågor som är relevant till ditt projekt som du ska starta(???) eller har startat. Givetvis vill de som hjälper dig också veta att du tar till dig av deras information när de lägger ner deras fritid/jobbtid för att hjälpa till. Sen är det också så att man kan gärna fråga om hjälp men inte varje gång man har någon fundering. Var tacksam istället och sluta slå tillbaka den kritik du får för att ställa en massa frågor, lova en massa och sedan inte göra ett skit.

DLS
1 147 Inlägg
12 januari 2011
Jag väntar med spänning, fram med allt du har och skriv på en lapp "jag är inget troll".

412 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
Ni kan ju kolla i mitt galleri nu!

687 Inlägg
12 januari 2011
huntelaar skrev:
Jag väntar med spänning, fram med allt du har och skriv på en lapp "jag är inget troll".

Hahaha! smile

412 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
vaa tyst de blev nu XD

505 Inlägg
12 januari 2011
Fan vad sugen man blev på att beställa eget när man såg bilderna i galleriet tongue

412 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
kristoffersson skrev:
Fan vad sugen man blev på att beställa eget när man såg bilderna i galleriet tongue

de var en härlig o tung känsla att hämta ut dom big_smile haha

282 Inlägg
12 januari 2011
extremtKnAz skrev:
vaa tyst de blev nu XD

Klart det är tyst när det bara gått 2 min mellan dina poster.

Att du är ett troll eller inte är inte mitt problem, problemet är att jag tycker att man kan göra lite research själv, plugga på lite innan man kör igång. Alternativet är att man låter ett proffs sköta installation osv. Visst kan man be om hjälp när man kört fast men att ställa varje fråga som dyker upp i huvudet för att få hjälp och samtidigt sitta med alla produkter i kartonger utan att komma igång är inte okej enligt mig.
Senast redigerat av Memoria (12 januari 2011)

412 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
Memoria skrev:
extremtKnAz skrev:
vaa tyst de blev nu XD

Klart det är tyst när det bara gått 2 min mellan dina poster.

Att du är ett troll eller inte är inte mitt problem, problemet är att jag tycker att man kan göra lite research själv, plugga på lite innan man kör igång. Alternativet är att man låter ett proffs sköta installation osv. Visst kan man be om hjälp när man kört fast men att ställa varje fråga som dyker upp i huvudet för att få hjälp och samtidigt sitta med alla produkter i kartonger utan att komma igång är inte okej enligt mig.

okej men som du kanske läste så har jag inget garage nu o då går jag inte på de projektet ute i snön.

Sök