3255
Sök

Tips på saker som man ska tänka på när man installerar ljud i bilen

687 Inlägg
12 januari 2011
Bara killen blir klar till våren så är det väl lugnt. Så han kan åka å dunka lite i vårsolen. big_smile

412 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
Danne_485 skrev:
Bara killen blir klar till våren så är det väl lugnt. Så han kan åka å dunka lite i vårsolen. big_smile

aau, de va de som var meningen wink

We have no blood, Only hardstyle running through our veins

DLS
1 147 Inlägg
12 januari 2011
Då tolkar jag dig som lite seriös iallfall.

412 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
huntelaar skrev:

så bra. hoppas alla andra också gör de nu mer eller mindre.

Team dBakuten
3 453 Inlägg
12 januari 2011
extremtKnAz skrev:
huntelaar skrev:

så bra. hoppas alla andra också gör de nu mer eller mindre.

Visst.. när grejerna hittat ner i en bil så..

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

DLS
1 147 Inlägg
12 januari 2011
Jag vill inte gå emot någon ström, men det verkar som att folk är lite undrande till varför så dyra grejor i början och stör sig på detta.
Jag stör mig inte på det, jag tycker att man får avgöra själv om man vill bränna sina basar eller steg på nybörjarmisstag.

Så vi lägger ner nu tycker jag.

4 074 Inlägg
12 januari 2011
huntelaar skrev:
Jag vill inte gå emot någon ström, men det verkar som att folk är lite undrande till varför så dyra grejor i början och stör sig på detta.
Jag stör mig inte på det, jag tycker att man får avgöra själv om man vill bränna sina basar eller steg på nybörjarmisstag.

vad är det som är dyrt menar du?
Tror nog du jar fått detta lite om bakfoten,vi eller alla fall JAG skiter i va grejerna kostar.
Det jag störde mig på var alla trådar som TS skapade och ville ha tips och råd och en del lade ner massvis med tid mm för att hjälpa till sen blev det inget mer. Men nu får vi se hur det går med denna tråden nu då! Jag har ju mina aningar men dom håller jag för mig själv....

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

DLS
1 147 Inlägg
12 januari 2011
BJonsson skrev:
huntelaar skrev:

Tror nog du jar fått detta lite om bakfoten,vi eller alla fall JAG skiter i va grejerna kostar.
Det jag störde mig på var alla trådar som TS skapade och ville ha tips och råd och en del lade ner massvis med tid mm för att hjälpa till sen blev det inget mer. Men nu får vi se hur det går med denna tråden nu då! Jag har ju mina aningar men dom håller jag för mig själv....

Jag påminner mig ha läst varför han kan köpa så "fina" grejor (jag vet inte vad du anser..) när han inte hållt på med detta tidigare vilket jag såg som grund till att folk var störda på honom.

Men det är klart man stör sig på honom när man tror han är ett troll, men som faktiskt är till hälften motbevisat..

Konsult
1 247 Inlägg
12 januari 2011
Besviken över tråden, trodde ju det skulle vara NÅGOT kul på 17 sidor men ack så fel jag hade...

412 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
Tagg3N skrev:
Besviken över tråden, trodde ju det skulle vara NÅGOT kul på 17 sidor men ack så fel jag hade...

de kan man säga ja.

871 Inlägg
12 januari 2011
Ha inte stereon startad när man kopplar högtalare i tex dörrar. ifall + matningen lägger sig emot karossen kan man bränna jorden i stereon och då blir det "störningar" från fläkt, motorvarv, osv..

412 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
beckstroem skrev:
Ha inte stereon startad när man kopplar högtalare i tex dörrar. ifall + matningen lägger sig emot karossen kan man bränna jorden i stereon och då blir det "störningar" från fläkt, motorvarv, osv..

aha inget jag visste, tack:) mer av sånt här tycker jag smile

16 197 Inlägg
12 januari 2011
extremtKnAz skrev:
beckstroem skrev:

å ha inte stereon igång när du drar ur elle kopplar in lågnivån.. stor risk att man pajjar den då.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

412 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
extremtKnAz skrev:
beckstroem skrev:

å ha inte stereon igång när du drar ur elle kopplar in lågnivån.. stor risk att man pajjar den då.

aha tack för de:)

871 Inlägg
12 januari 2011
evilaudio skrev:
extremtKnAz skrev:
beckstroem skrev:

och även jag fick lära mig något nytt nu big_smile

Osponsrad
1 631 Inlägg
12 januari 2011
BJonsson skrev:
huntelaar skrev:

Jag är på din sida BJonsson..

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

Team dBakuten
3 453 Inlägg
13 januari 2011
Nu har vi dock 17 sidor med meningslöst snackande..

Nu är det upp till dig att skapa en PROJEKTTRÅD

DEN kommer jag följa.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

412 Inlägg
6 april 2011
Trådstartare
För er som undrar vart jag har tagit vägen o hur det blev med projektet, så är de så här det ligger till, bilen har börjat krångla och den kommer förmodligen att skrotas inom kort (med tanke på att den gått snart 30 000 mil. ) och de här med ljudprojektet så är de så att jag INTE lagt de på hyllan utan det kommer att pryda fint i min nästa bil som jag köper.

/knaz
Senast redigerat av extremtKnAz (6 april 2011)

687 Inlägg
6 april 2011
extremtKnAz skrev:
För er som undrar vart jag har tagit vägen o hur det blev med projektet, så är de så här det ligger till, bilen har börjat krångla och den kommer förmodligen att skrotas inom kort (med tanke på att den gått snart 30 000 mil. ) och de här med ljudprojektet så är de så att jag INTE lagt de på hyllan utan det kommer att pryda fint i min nästa bil som jag köper.

/knaz

Grattis! Det hade du inte koll på innan du drog igång allt?

30.000 mil är ju ingenting, då börjar den bli precis inkörd. big_smile Fast det är klart jag kör ju saab. smile

412 Inlägg
6 april 2011
Trådstartare
Danne_485 skrev:
extremtKnAz skrev:

/knaz

Grattis! Det hade du inte koll på innan du drog igång allt?

30.000 mil är ju ingenting, då börjar den bli precis inkörd. big_smile Fast det är klart jag kör ju saab. smile

hehe jo de visste jag men saab e ju som volvo nästan, håller länge ju smile tyvärr har saaben haft för mycket fel nu på sistonen så jag tycker de blir bättre att bara köpa en nyare bil,

Sök