Slår på stort och ger er en update idag också Tvättat insuge, insugs röret och lite små saker idag! Vevhusventilationen eller vad detta är fick också en tvätt! inte dumt var bra mkt gammal olja och klet i där
Imorrgon blir det stor handling på biltema Nu tycker jag ni kommenterar fint bara för att jag tog mig tid att updatera! hih Listan på första sidan har även blivit lite updaterad!
Börja grunna på varför jag inte fick nån updatering från dig, hade ju inte lagt nån prenumeration på denna nya tråd
Ser ut att gå bra för dig i alla fall Ska du bara göra rent insuget från dret å montera tillbaks det på toppen? Lr ska du fixa nåt mer med det??
Oavsett vad, så skulle jag i alla fall se över så att insugs kanlerna på toppen och insuget matchar innan du monterar tillbaks det. För att inte få några restriktioner t;ex ifall insugets kanaler är större än på toppen, får du ju en "vägg" som bromsar flödet lite grann å kan skapa "dumma" virvlar.
Börja grunna på varför jag inte fick nån updatering från dig, hade ju inte lagt nån prenumeration på denna nya tråd
Ser ut att gå bra för dig i alla fall Ska du bara göra rent insuget från dret å montera tillbaks det på toppen? Lr ska du fixa nåt mer med det??
Oavsett vad, så skulle jag i alla fall se över så att insugs kanlerna på toppen och insuget matchar innan du monterar tillbaks det. För att inte få några restriktioner t;ex ifall insugets kanaler är större än på toppen, får du ju en "vägg" som bromsar flödet lite grann å kan skapa "dumma" virvlar.
Ja det beror på skall köpa stålborstar till borrmaskinen idag och köra av det, sen efter det tar jag ev och putsar med lite autosol! får se ifall far min köper ett blästerskåp så kanske jag tar och glasblästrar och klarlackar insuget!
Yes! skall ju regga med b230fk/ft har jag tänkt så då får det bli en tommy luhr topp så då lär man få fila lite i insuget
A ok, jo ett blästerskåp är otroligt gött å ha, så jävla störande å blästra utan. Sprutar överallt å så kan man inte återvinna lika mycket av sanden sena.
Å fan, slår på stort med andra ord hehe Testa å gå på B230E insug lr 16v insug med B230F flänsen. Så kommer du få ett litet trevligare insug också. Fast det är ju ej ett måste dock
A ok, jo ett blästerskåp är otroligt gött å ha, så jävla störande å blästra utan. Sprutar överallt å så kan man inte återvinna lika mycket av sanden sena.
Å fan, slår på stort med andra ord hehe Testa å gå på B230E insug lr 16v insug med B230F flänsen. Så kommer du få ett litet trevligare insug också. Fast det är ju ej ett måste dock
Ja får se hur jag gör 16v insug är ju så fult ska ju se bra ut också hehe
Se där ja Då har man kommit hem från biltema då och allt man skulle ha fanns också Skall ta och målla alla detaljer med silvrig hammarlack! kommer nog bli smarrit med silvrig k-hämmare/stbstag styrleder mm sen resten svart!
Bra brett och billigt Märks väll ifall grejerna är skit!
Nu på morgonen har jag pressat ur bussningarna ur stbstagen gick för jävla fint! trodde jag skulle behöva en press men det gick fint med skruvstädet Pappa hadde även färg undangömd här hemma så får bli målning lite senare!
Bra brett och billigt Märks väll ifall grejerna är skit!
Nu på morgonen har jag pressat ur bussningarna ur stbstagen gick för jävla fint! trodde jag skulle behöva en press men det gick fint med skruvstädet Pappa hadde även färg undangömd här hemma så får bli målning lite senare!
Jo det är lite si å så med biltema delar. Men (ofta) så länge det inte är många rörliga, smådelar så brukar biltema vara jävligt bra