Skillnaden är i Malmö att ingen orkar/vågar ta tag i det utan låter "barnen" köra som de vill.
Ok här är det med så ibland. Men nu ska vi vara i ett garage och jag tror inte någon av dem som kommer vill att någon galning ska köra runt som en idiot bland bilarna som kommer. Kan bli tråkigt för någon om man råkar köra på en bil. Menn som sakt det finns altid någon som vill utmana och provar sig på det och då kommer det vara många som inte kommer att vara så glada tro mig i know...
Skillnaden är i Malmö att ingen orkar/vågar ta tag i det utan låter "barnen" köra som de vill.
Och därför så åker man inte till Malmö Välkommen till Helsingborg!
Varför inte det är bra i Malmö med. Men då ska man ta respect till om det står bilar och inte köra som galningar. Men så är det inte alltid finns alltid någon som ska visa sig och tyvär så brukar det sluta tråkigt för han som kör och han som råkar få sin bil på körd. Darför försöker vi att inte köra så i hbg...
joo precis men ja slutar jobba ca 13-14 o sen 3 timmar resa räknad med eventuella stopp:)
Ok men fråga Berg han vet typ hur länge vi ska vara där. Om det nu är lönt att komma för dig...
Det gör inget att du kommer då Prisutdelningen kommer att vara klockan 18:30. Där efter kommer vi som vill och är kvar att åka upp mot McD Ättekulla och runt 21:00 Blir det street racing. Ifall vädret och intresset finns.
MvH Berg
21.00 brukar inte alla käka då sen köra vid 22.00? Fast gör ju inget med 1h tidigare , då blir de 1h längre bus
Det gör inget att du kommer då Prisutdelningen kommer att vara klockan 18:30. Där efter kommer vi som vill och är kvar att åka upp mot McD Ättekulla och runt 21:00 Blir det street racing. Ifall vädret och intresset finns.
MvH Berg
21.00 brukar inte alla käka då sen köra vid 22.00? Fast gör ju inget med 1h tidigare , då blir de 1h längre bus
Jag vet om att de är tidigare men annars blir det att folk åker hem tidigt tänker även på dem som bor långt ifrån Helsingborg.
Något förslag på raker som ni vill att vi ska köra på?
MvH Berg
Jag vet om att de är tidigare men annars blir det att folk åker hem tidigt tänker även på dem som bor långt ifrån Helsingborg.
//Berg
Berga och skåneterminalen fan ättekulla är det för stor trafik på...
joo precis men ja slutar jobba ca 13-14 o sen 3 timmar resa räknad med eventuella stopp:)
Ok men fråga Berg han vet typ hur länge vi ska vara där. Om det nu är lönt att komma för dig...
MvH Berg
Inte va tråkig Berg, men radera meningen efter Mcd Ättekulla innan de stänger tråden. . Ser verkligen lovande ut den 26:e Mars
MvH Berg
//Berg
Nu mina herrar är nu ute på farligt vatten. Detta tas inte oppet på forum...trodde jag ni hade koll på..
Lite mer info. Ni som vill delta i dem 3 olika klasserna jag vill att ni anmäler er till mig med bild på bilen info och namn och telefon nummer till min majl senaste den 28 Feb. Majla till Dj_exone@hotmail.com
Lite mer info. Ni som vill delta i dem 3 olika klasserna jag vill att ni anmäler er till mig med bild på bilen info och namn och telefon nummer till min majl senaste den 28 Feb. Majla till Dj_exone@hotmail.com
vad innebär "super class" ?
hittade det:
Berg_hbg skrev:
Nitrometanskada skrev:
Va innebär "Super Class"? Tänker på utställningen
Det är ett pris som vi Team Dream On kommer välja ut. Det kan vara all från motor, lack, personlighet, allt inom bilens väld även vart man kommer från mm.
Men dem andre två klasserna kommer vi i teamet ha väldigt såvrt att välja ut har jag en känsla av.